• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

BEAUTY & WELLNESS

Γίνε Skin Checker

DELUXE Magazine 31 Μαρτίου 2015

Με ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, η Ελλάδα είναι ανάμεσα στους «πρωταθλητές» της σωστής συμπεριφοράς και προστασίας από τον ήλιο. Συγκεκριμένα, οι συνήθειες προστασίας των Ελλήνων είναι πιο υπεύθυνες από το μέσο όρο των ερωτηθέντων των άλλων χωρών.

Ζώντας σε μια ηλιόλουστη χώρα, έχουμε μάθει να εκτιμούμε τα ευεργετικά οφέλη του ήλιου. Το 82% των Ελλήνων δηλώνει ότι ο ήλιος τους δίνει ενέργεια. Παράλληλα όμως, οι Έλληνες είναι και αρκετά συνειδητοποιημένοι σε ό,τι αφορά στους κινδύνους που μπορεί να προκαλέσει η έκθεση στον ήλιο μιας και το 96% συνδέει την έκθεση με πιθανά προβλήματα υγείας. Επίσης, μόνο 4 στους 10 Έλληνες θεωρούν ότι το μαυρισμένο δέρμα δείχνει πιο υγιές σε αντίθεση με το 67% σε όλες χώρες.

Ενώ οι περιπτώσεις μελανώματος συνεχίζουν να αυξάνονται, μια νέα έρευνα αποκαλύπτει πως το 52% των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο δεν έχει ελέγξει ποτέ τις ελιές του στο δερματολόγο.

Η La Roche-Posay παρακινεί τον κόσμο να ελέγξει τις ελιές του μέσω της διεθνούς καμπάνιας ευαισθητοποίησης «ΓΙΝΕ SKIN CHECKER».

Εάν διαγνωστούν αρκετά έγκαιρα, το 90% των περιπτώσεων μελανώματος μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά. Μια αποκλειστική μελέτη που διεξήχθη από την εταιρεία Ipsos για τη La Roche-Posay σε 23 χώρες από όλες τις ηπείρους, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, εξετάζει τις διαφορετικές συμπεριφορές στον ήλιο και τη γενικότερη αντίληψη των κινδύνων που συνδέονται με την έκθεση σε αυτόν.

Ένα τεράστιο ποσοστό 88% των ερωτηθέντων, γνωρίζει για τους κινδύνους εμφάνισης καρκίνου του δέρματος, όταν εκτίθεται χωρίς προστασία. Παρόλ’ αυτά, μόλις 1 στους 2 έχει επισκεφτεί δερματολόγο για να εξετάσει τις ελιές του και 1 στους 4 δεν έχει ποτέ ελέγξει τις ελιές στο σώμα του. Η δέσμευση της La Roche -Posay στο σκοπό αυτό ξεκινά αρκετά χρόνια πριν, και σήμερα παρουσιάζει μια νέα διαδραστική καμπάνια που προσεγγίζει το ζήτημα της πρόληψης του καρκίνου του δέρματος μέσα από μια σύγχρονη οπτική, ενθαρρύνοντας κάθε άτομο να παίξει δραστικό ρόλο στη διαδικασία εξέτασης για πιθανό καρκίνο του δέρματος.

Μολονότι η Αυστραλία και η Νότιος Αμερική είναι δύο από τις πιο ηλιόλουστες περιοχές του πλανήτη, όσο απίθανο κι αν φαίνεται, οι Ευρωπαίοι είναι αυτοί που έχουν φυσικό ταλέντο για Skinchecking. Ανάμεσα στις κορυφαίες της κατάταξης βρίσκονται η Γερμανία, η Αυστρία και η Ιταλία, οι πληθυσμοί των οποίων δηλώνουν, περισσότερο από όλους, ότι εξετάζουν τις ελιές του δέρματος τους στο δερματολόγο, με το 24%, 23% και 20% από αυτούς, αντίστοιχα, να το κάνουν τουλάχιστον μια φορά το χρόνο.

Ο καρκίνος του δέρματος είναι ο μόνος τύπος καρκίνου ο οποίος είναι ορατός με γυμνό μάτι και που εάν διαγνωστεί έγκαιρα, το 90% των περιστατικών μελανώματος μπορεί να θεραπευτεί αποτελεσματικά. Αποτελώντας ένα σημαντικό συνεργάτη των δερματολόγων, της δερματολογικής έρευνας και όλων των ανθρώπων με ευαίσθητο δέρμα σε όλον τον κόσμο, η πηγή έμπνευσης της εκστρατείας της La Roche-Posay προέκυψε από το ανησυχητικό γεγονός της αύξησης των διαγνώσεων καρκίνου του δέρματος που πλέον έχει γίνει η 9η πιο συνηθισμένη μορφή καρκίνου στην Ευρώπη, με 100.000 νέες περιπτώσεις να διαγιγνώσκονται μόνο στην Ευρώπη, το 2012.

Γίνε και εσύ skin checker τόσο του εαυτού σου, όσο και των ανθρώπων που αγαπάς και απόλαυσε την ευεργετική πλευρά του ήλιου με ασφάλεια.

Μάθετε περισσότερα και γίνετε και εσείς Skin Checker: http://bit.ly/SkinCheckers

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Η νέα αρωματική σειρά Fizzy Lily της SEVEN7EEN αναδεικνύει την πιο μαγευτική πλευρά της θηλυκότητας!

Ώρα για το πιο JUICY BOMB party!

VERSION SUNCARE: Νέα εποχή στην αντηλιακή προστασία με τα καινοτόμα προϊόντα της σειράς SEA + CITY

Το νέο must-have της Seventeen: Total Remove Sensitive Skin Cleansing Balm!

Ο γαλλικός οίκος αρωμάτων Juliette Has A Gun παρουσιάζει το Miami Shake

Ήλιος, νερό και AVÈNE. Μια εμπειρία που δεν μίλησε μόνο για προστασία – τη μετέφρασε σε πράξη!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.