• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

POINT OF VIEW

Ελλάδα|Νation branding από μόνη της

3 Αυγούστου 2017

Η Ελλάδα είναι μια από εκείνες τις χώρες/περιπτώσεις -ένα δύσκολα περιγράψιμο σύνολο ευδαιμονίας και παραλογισμού, έντονων αντιθέσεων και μοναδικών αρετών- που αν δεν υπήρχε θα έπρεπε να την εφεύρουμε.

Ευτυχώς -τόσο για εμάς, όσο και για τους ορισμένους φίλους και γιατί όχι εχθρούς της;- υπάρχει. Είναι εδώ, ανθίσταται, μάχεται κάθε μέρα για την ουσία και την εικόνα της και ξεδιπλώνεται, όχι συμπτωματικά, ως ένας ισχυρά τουριστικός προορισμός, που παλεύει να ανιχνεύσει και να ξεμπερδέψει το μακρύ νήμα μιας πολυεπίπεδης εξέλιξης.

Τα τελευταία χρόνια δε, παίζει στο γήπεδο της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας ρίχνοντας κόκκινη κάρτα στην τουριστική προσέγγιση του greek mousaka, των greek kamaki και greek buzuki. Προκαλώντας με εξαιρετικές -κρατικές και μη- καμπάνιες που ανταποκρίνονται 100% στο αυθόρμητο συναίσθημα, προβάλλοντας την ελληνική ψυχή, την εθνική λεβεντιά και κυρίως την έννοια της ελληνικής φιλοξενίας συγκροτώντας έτσι ένα πρώτο συντεταγμένο αφήγημα για την ιστορία του φαινομένου και σφυρηλατώντας τους εσωτερικούς και εξωτερικούς αρμούς του.

Από τους ιστορικούς εραστές της Ακρόπολης και της Ελλάδας, όπως ο Καμύ κι o Ντάρελ, στους μαζικούς lovers του ήλιου και της θάλασσας και στους ξένους που διδάσκονται σήμερα Αρχαία Ελληνικά στα διεθνή Πανεπιστήμια ή αγοράζουν σπίτια στα νησιά, ο δρόμος προς την εξαργύρωση του εθνικού μας Κεφαλαίου -για τον Τουρισμό μιλάμε πάντα- υπήρξε μακρύς και διαμορφώθηκε από τις οβιδιακές μετεξελίξεις του τουριστικού φαινομένου. Αλλά μία χώρα-λατρεία, μία χώρα-εμμονή, δεν μπορεί παρά να είναι μια άνευ όρων Προπαγάνδα των αισθήσεων.

Με όρους αφηρημένου εξπρεσιονισμού η Ελλάδα είναι ένας μικρός τόπος που αξίζει τις μεγάλες προσδοκίες. Και όχι μόνο για τον ξένο τουρίστα. Για τον καθένα από τα περίπου 9 εκατομμύρια, Έλληνες.

Με μία προσπάθεια όμως που να είναι αδιάκοπη, συντονισμένη και συνεργατική μπορεί να χτίσει ένα προορισμό-διαχρονική αξία από αυτές που στα διεθνή ταξιδιωτικά περιοδικά μπαίνουν Νο1 στη λίστα “50 Places you must to visit before you die”!

Καλό Καλοκαίρι
Κάτια Μηλιαράκη

Tags: deluxe

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Είναι το Health Manifesting των SoMe, η νέα τοξική απειλή;

Οι αναμνήσεις μας: ένας κυματοθραύστης στα δύσκολα

Αγαπητέ μ@λάκα – Το απόλυτο φαινόμενο της σύγχρονης αντισυμβατικής γαλλικής λογοτεχνίας για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή!

Όσο νιώθεις ή όσο είσαι; (Η επικίνδυνη ψευδαίσθηση του forever young)

Η νέα πολυτέλεια

Το δικό μου Πάσχα

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.