• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

BEAUTY & WELLNESS

Νέα super καμπάνια της La Roche-Posay για τo ευαίσθητο δέρμα! (video)

10 Ιουλίου 2019

Τρεις πρωταγωνίστριες, η Μυρτώ Κάζη, η Ισμήνη Νταφοπούλου και η Αναστασία Τσιλιμπίου με τρεις πραγματικές, καθημερινές ανάγκες του ευαίσθητου δέρματος. Ο φακός εστιάζει στο δέρμα, και στα μοναδικά στοιχεία που κάνουν κάθε γυναίκα μοναδική και όμορφη.

Ρυτίδες, γραμμές έκφρασης, ακμή, σημάδια, ερεθισμοί, είναι μερικές από τις ανάγκες του ευαίσθητου δέρματος που καθιστούν κάθε δέρμα διαφορετικό.

Η Μυρτώ και ο Οδυσσέας με την ατομική δερματίτιδα ….
Η Ισμήνη με τις πρώτες γραμμές έκφρασης…
Η Αναστασία με την ακμή που επιμένει…

Δείτε το campaign video:

https://www.youtube.com/watch?v=MD_BEz1btNM&list=PLu6pAfKPlP7a5xEPXv7OLYv5vKj8LvfZl&index=2&t=0s

Όπως έδειξε μελέτη που των Δερματολογικών Εργαστήριων La Roche-Posay, πάνω από το 50% των σημερινών γυναικών δηλώνουν ότι έχουν ευαίσθητο δέρμα. Η ευαισθησία αυτή προκαλείται λόγω της εντονότερης απόκρισης των επιδερμιδικών νευρικών απολήξεων και της πτώσης του ορίου αντίδρασης και εκφράζεται με κλινικές ενδείξεις: ερυθρότητα, εξάψεις, ερεθισμός, κλπ. Ωστόσο, η ευαισθησία του δέρματος μπορεί να έχει και πιο ύπουλες επιπτώσεις όπως στην ποιότητα ύπνου, την αυτοπεποίθηση και στη ψυχολογία των γυναικών. Αποστολή των Δερματολογικών Εργαστηρίων La Roche-Posay, είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής του ευαίσθητου δέρματος με καινοτομικές συνθέσεις που προσφέρουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ αποτελεσματικότητας και ανοχής.

Η Μυρτώ και ο Οδυσσέας με την ατομική δερματίτιδα βρήκαν ανακούφιση στη σειρά Lipikar που καταπραΰνει άμεσα το ατοπικό δέρμα από το έκζεμα. Δείτε εδώ

Η Ισμήνη με τις πρώτες γραμμές έκφρασης εμπιστεύτηκε το Hyalu B5, την 1η δερματολογική, αντιρυτιδική φροντίδα που «γεμίζει» και επανορθώνει την επιδερμίδα. Δείτε εδώ

Η Αναστασία αντιμετωπίζει την ακμή που επιμένει με τη σειρά Εffaclar, που προσφέρει μια εξειδικευμένη λύση για κάθε τύπο λιπαρού δέρματος. Εξασφαλίζει υψηλή αποτελεσματικότητα σε συνδυασμό με βέλτιστη ανοχή για τις σοβαρές ή μέτριες ατέλειες, τους φραγμένοι πόρους, την έντονη λιπαρότητα ή και τη ξηρότητα λόγω των ερεθιστικών φαρμακευτικών αγωγών. Δείτε εδώ

Αλλάζοντας τη ζωή του ευαίσθητου δέρματος
Η La Roche-Posay, μάρκα που συνιστούν πάνω από 90.000 δερματολόγοι σε ολόκληρο τον κόσμο, δημιουργήθηκε από έναν φαρμακοποιό το 1975 και σήμερα έχει παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες. Προσφέρει προϊόντα καθημερινής φροντίδας για κάθε τύπο δέρματος. Όλα τα προϊόντα αναπτύσσονται σε συνεργασία με δερματολόγους, για να συμπληρώσουν και να ενισχύσουν τις δερματολογικές θεραπείες και να ενισχύσουν τη συμμόρφωση και τις σωστές συνήθειες περιποίησης, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες του δέρματός τους. Η La Roche-Posay δημιουργεί συνθέσεις εμπλουτισμένες με το αποκλειστικό Φυσικό Ιαματικό Νερό νερό της La Roche-Posay, πλούσιο σε Σελήνιο, το οποίο χρησιμοποιείται επίσης στο Ιαματικό Κέντρο –το πρώτο Δερματολογικό Κέντρο στην Ευρώπη– για τις αντιοξειδωτικές και καταπραϋντικές ιδιότητές του. Οι συνθέσεις των προϊόντων αναπτύσσονται βάσει ενός αυστηρού διαγράμματος ώστε  να περιέχουν τον ελάχιστο δυνατό αριθμό συστατικών στη βέλτιστη συγκέντρωση. Επιπλέον, τα προϊόντα της La Roche-Posay υπόκεινται σε αυστηρές κλινικές δοκιμές, ώστε να επιβεβαιωθεί η αποτελεσματικότητα και η ασφάλειά τους ακόμα και για το ευαίσθητο δέρμα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη La Roche-Posay, επισκεφθείτε το www.laroche-posay.com

Κάθε δέρμα είναι διαφορετικό. Το ίδιο και οι ανάγκες του. #BetterLifeinBlue

Tags: La Roche-Posay, Αναστασία Τσιλιμπίου, Δέρμα, Ισμήνη Νταφοπούλου, Μυρτώ Κάζη

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Catrice Spring Awakening – Αφεθείτε στην ανοιξιάτικη λάμψη!

Το clinéa λέει ‘Time out!’ στα σημάδια γήρανσης

Ο οίκος Molton Brown παρουσιάζει τη νέα του συλλογή Bluebell & Wild Strawberry!

Νέα VICHY MINERAL 89 Κρέμα-Gel Ενυδάτωσης 48Η με Ματ Αποτέλεσμα!

SHISEIDO – O εμβληματικός ορός ULTIMUNE της Shiseido αναβαθμίζεται και εισάγει μια νέα εποχή στην επιστήμη της περιποίησης της επιδερμίδας

Η FILORGA γιόρτασε την επιστήμη της αντιγήρανσης με ένα exclusive event στην Αθήνα!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.