• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

DELUXE PINS, POINT OF VIEW, WHAT’S DELUXE

Ψωνίζοντας κρυφά

Κατερίνα Τσεμπερλίδου 17 Ιουλίου 2014

Σύμφωνα με πληροφορίες προσωπικού μου ανταποκριτή, οι γυναίκες συνεχίζουν να ψωνίζουν επώνυμες μάρκες (άλλωστε, πώς αλλιώς θα επιβίωναν τα καταστήματα;) Ξέρετε γυναίκα που να μην ενθουσιάζεται με το shopping;
Όμως, το να κυκλοφορείς στους δρόμους με χάρτινες πολυτελείς τσάντες γεμάτες εμπορεύματα και το τεράστιο λογότυπο της επώνυμης μάρκας επάνω, είναι κραυγαλέο.
Οπότε, πολλές σοφές γυναίκες που έχουν τα χρήματα να ψωνίσουν, αλλά δεν θέλουν και να προκαλούν, ακολουθούν την παρακάτω στρατηγική: ψωνίζουν μυστικά!
Μπαίνουν στο κατάστημα, διαλέγουν το εμπόρευμα, πληρώνουν και φεύγουν χωρίς να το πάρουν μαζί τους (άσε που όποιος το κλέψει στο δρόμο, έκανε το μεροκάματο της μέρας). Στη συνέχεια, τηλεφωνούν σε ένα ταξί και πηγαίνει ο ταξιτζής και παίρνει τα επώνυμα πράγματα για να τα πάει στο σπίτι.
Έτσι, το κορίτσι μας, η σοφή κυρία δεν προκαλεί, δεν εμφανίζει κραυγαλέα την οικονομική της -ακόμα– ευεξία και άνεση.
Σωστό και όλοι μας επικροτούμε. Μη φτάσουμε, όμως, και στο σημείο που μας διηγείτο κάποτε ένας πελάτης που είχα. Ο πατέρας του, που ζούσε στη Μικρά Ασία, μεταξύ πάμφτωχων (Τούρκων) ήταν ευκατάστατος. Όποτε, λοιπόν, οι ευκατάστατοι Έλληνες αγόραζαν καινούριο ρούχο, αμέσως κολλούσαν στα μανίκια ένα κομμάτι μπάλωμα (όπως σήμερα τα δέρματα) για να φαίνεται παλιό. Το ίδιο και τα σπίτια τους. Απ’ έξω ήταν ασοβάτιστα και ταπεινά για να μην προκαλούν και μέσα υπερπολυτελή -με τα δεδομένα της εποχής.
Αλλά, ας ξεχάσουμε όσους έχουν χρήματα, κι ας πάρουμε τους υπόλοιπους. Ποτέ στη ζωή μου πριν δεν έχω δει τόσες πολλές εκπομπές telemarketing. Τα χρήματα που οι επιχειρήσεις αυτές κερδίζουν -ίσως- από το να μην πληρώνουν ενοίκιο -αν και νομίζω ότι όλοι έχουν και καταστήματα ή εγκαταστάσεις– τα πληρώνουν σε τηλεοπτικό χρόνο.
Και τι δεν πωλείται στις εκπομπές αυτές… χαλιά, σεντόνια, μαξιλαροθήκες, έξυπνες σίτες, μαγικά καλσόν, συγκλονιστικά σουτιέν, μοναδικές ψηστιέρες, μαχαίρια, αυτοκόλλητα για τις χαραμάδες, βιβλία, αυτοκίνητα, …μια ολόκληρη πόλη αγορών.
Σαν ένα εμπορικό κέντρο μέσα στις συσκευές τηλεόρασής μας. Διαλέγεις, τηλεφωνείς -οι περισσότεροι– και σου τα παραδίδουν, συνήθως επί αντικαταβολή. Όλα αυτά για να πωλούνται σίγουρα έχουν ένα μεγάλο πελατειακό κοινό. Που, επίσης, αγοράζει κρυφά. Ποιος ξέρει αν αγόρασες και τί; Ο γείτονας; Αποκλείεται! Ούτε πηγαίνεις σε κατάστημα ούτε κουβαλάς σακούλες. Βέβαια δεν ψωνίζεις από το telemarkeiting για να μην σε δουν οι γείτονες.
Συνήθως βλέπεις κάτι, σου αρέσει -σπάνια επειδή σου λείπει– και αμέσως θέλεις να το αγοράσεις.
Όμως και πάλι η πράξη αγοράς είναι αθέατη.
Όπως ήταν αθέατες οι πράξεις αγοράς στα 80’s και τα μισά 90’s, όταν πανέξυπνες κυρίες ταξίδευαν στις πρωτεύουσες της Ευρώπης -κυρίως Μιλάνο ή Φλωρεντία– γέμιζαν μια βαλίτσα με ρούχα από στοκάδικα και επέστρεφαν στη χώρα μας πουλώντας το εμπόρευμα της βαλίτσας. Κρυφά, όμορφα, κι απλά και σε πολύ καλές τιμές. Αν είχες πρόσβαση στην κυρία ή στις φίλες της, έμπαινες και συ στον κύκλο των υποψήφιων αγοραστριών.
Τώρα που όλοι ετοιμάζονται για διακοπές ή ήδη έχουν αναχωρήσει για τα νησιά, ένα νέο κύμα εξορμήσεων στα μαγαζιά προγραμματίζεται για να προετοιμαστούμε εμείς οι γυναίκες για τις εμφανίσεις μας, στα σοκάκια και στα άπειρα σκαλοπάτια νησιών και χωριών.
Ας θυμηθούμε τη Τζάκι. Τι φορούσε πάντα; Flat πέδιλα, γυαλιά ηλίου, παντελόνι κάπρι και t-shirt με μανίκι τρουά καρ (στα πλακόστρωτα πας, όχι στο κόκκινο χαλί). Αυτά χρειαζόμαστε προς το παρόν. Όλα τα υπόλοιπα τσαντάκια, βραχιολάκια, παρεό, ψηλοτάκουνα (!) όπως πάνε με τη βαλίτσα, έτσι γυρίζουν.

Κατερίνα Τσεμπερλίδου
www.tsemperlidou.gr
www.facebook.com/Tsemperlidou

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Η αρχαία τέχνη της υφαντικής ζωντανεύει στο Kalesma Mykonos

Καλοκαιρινές βραδιές για σινεφίλ στην ατμοσφαιρική πισίνα του Ξενοδοχείου Μεγάλη Βρεταννία κάτω από τον αττικό ουρανό

Η Τζένη Θεωνά ενσαρκώνει τη σύγχρονη θηλυκότητα με Celia Kritharioti Couture στη Eurovision 2025!

Ο Calvin Klein ανεβάζει τη θερμοκρασία του καλοκαιριού με τον Cooper Koch και τα απόλυτα essentials της σεζόν

Curly vs. Straight: H KIKO MILANO παρουσίασε τις σειρές Haircare by Rossano Ferretti με ένα μοναδικό beauty event

Η Αθηνά Οικονομάκου είναι το απόλυτο #EnvieGirl στη νέα καμπάνια της Envie Shoes για τη σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2025!

#Insta...moments

16
1
ΟNCE IN MYKONOS: Η ΚΥΚΛΑΔΙΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ! Κοινό μυστικό των εκλεπτυσμένων ταξιδιωτών και των εραστών της Μυκόνου, το Once In Mykonos Luxury Resort που άνοιξε πρόσφατα τις πύλες του, έχει ήδη καταφέρει να καταχωρηθεί διεθνώς ως ένα από τα πιο hot ονόματα ξενοδοχείων στο κοσμοπολίτικο νησί των Κυκλάδων. Στην προνομιακή περιοχή του Ορνού και μόλις δύο χιλιόμετρα από το φημισμένο nightlife της Χώρας, το υπερσύγχρονο ξενοδοχείο 5 αστέρων μοιάζει με «καταφύγιο» για τον επισκέπτη που επιθυμεί να συνδυάσει την ξέφρενη, κοσμική ζωή του νησιού με στιγμές απόλυτης χαλάρωσης και ηρεμίας. Το Once In Mykonos Luxury Resort πρόκειται για το νέο απόκτημα της γνωστής αλυσίδας Louis Hotels, σε συνεργασία με την εταιρεία hotel management Trésor Hospitality, που διαχειρίζεται ήδη περισσότερα από 10 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. @onceinmykonos #mykonos #greece #2022 #onceinmykonos #louishotels #hotel #resort #greek #greekislands #aegean #sea #deluxemagazine #deluxemagazinegr #deluxe #top #5star #5starhotel
ΟNCE IN MYKONOS: Η ΚΥΚΛΑΔΙΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ! Κοινό μυστικό των εκλεπτυσμένων ταξιδιωτών και των εραστών της Μυκόνου, το Once In Mykonos Luxury Resort που άνοιξε πρόσφατα τις πύλες του, έχει ήδη καταφέρει να καταχωρηθεί διεθνώς ως ένα από τα πιο hot ονόματα ξενοδοχείων στο κοσμοπολίτικο νησί των Κυκλάδων. Στην προνομιακή περιοχή του Ορνού και μόλις δύο χιλιόμετρα από το φημισμένο nightlife της Χώρας, το υπερσύγχρονο ξενοδοχείο 5 αστέρων μοιάζει με «καταφύγιο» για τον επισκέπτη που επιθυμεί να συνδυάσει την ξέφρενη, κοσμική ζωή του νησιού με στιγμές απόλυτης χαλάρωσης και ηρεμίας. Το Once In Mykonos Luxury Resort πρόκειται για το νέο απόκτημα της γνωστής αλυσίδας Louis Hotels, σε συνεργασία με την εταιρεία hotel management Trésor Hospitality, που διαχειρίζεται ήδη περισσότερα από 10 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. @onceinmykonos #mykonos #greece #2022 #onceinmykonos #louishotels #hotel #resort #greek #greekislands #aegean #sea #deluxemagazine #deluxemagazinegr #deluxe #top #5star #5starhotel
30
4
Νέο summer issue Deluxe❤️ Ιούλιος - Αύγουστος 2022! #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #amazing #new #issue #2022 #summer #πρεβεζα #κονιτσα #greece #mykonos #beauty #fashion #photo #sea #top #july #august #stefaniafrangista @stefaniafrangista
Νέο summer issue Deluxe❤️ Ιούλιος - Αύγουστος 2022! #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #amazing #new #issue #2022 #summer #πρεβεζα #κονιτσα #greece #mykonos #beauty #fashion #photo #sea #top #july #august #stefaniafrangista @stefaniafrangista
41
2
Στην καρδιά του Παρισιού, στο επιβλητικό Monnaie de Paris 1775, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Ιουλίου, η φαντασμαγορική παρουσίαση της Χειμερινής συλλογής 2022 – 2023, της διεθνώς καταξιωμένης Celia Kritharioti, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας υψηλής ραπτικής που πραγματοποιείται στο Παρίσι. @celiakritharioti @hoskelsa @annadellorusso #celiakritharioti #hoskelsa #annadellorusso #deluxemagazine #deluxemagazinegr #deluxe #2022 #2023 #winter #paris #france #amazing #monnaie #monnaideparis #fashion
Στην καρδιά του Παρισιού, στο επιβλητικό Monnaie de Paris 1775, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Ιουλίου, η φαντασμαγορική παρουσίαση της Χειμερινής συλλογής 2022 – 2023, της διεθνώς καταξιωμένης Celia Kritharioti, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας υψηλής ραπτικής που πραγματοποιείται στο Παρίσι. @celiakritharioti @hoskelsa @annadellorusso #celiakritharioti #hoskelsa #annadellorusso #deluxemagazine #deluxemagazinegr #deluxe #2022 #2023 #winter #paris #france #amazing #monnaie #monnaideparis #fashion
17
Ο οίκος CAROLINA HERRERA παρουσιάζει τη νέα “NUDE COUTURE COLLECTION”! Εμπνευσμένη από τη μίνιμαλ αισθητική των 90s, η νέα συλλογή της Herrera Beauty είναι συνυφασμένη με την ανεπιτήδευτη λάμψη, η οποία αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη φυσική ομορφιά κάθε γυναίκας. @carolinaherrera #carolinaherrera #beauty #nude #collection #couture #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #amazing #women #90s #natural #2022
Ο οίκος CAROLINA HERRERA παρουσιάζει τη νέα “NUDE COUTURE COLLECTION”! Εμπνευσμένη από τη μίνιμαλ αισθητική των 90s, η νέα συλλογή της Herrera Beauty είναι συνυφασμένη με την ανεπιτήδευτη λάμψη, η οποία αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη φυσική ομορφιά κάθε γυναίκας. @carolinaherrera #carolinaherrera #beauty #nude #collection #couture #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #amazing #women #90s #natural #2022
27
2
Η μαγευτική παρουσίαση της Συλλογής Υψηλής Ραπτικής του κορυφαίου Έλληνα σχεδιαστή Βασίλη Ζούλια για τον Χειμώνα 2022-2023 πραγματοποιήθηκε στη σκιά του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης, στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου, τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022, για τη στήριξη των σκοπών της Επιτροπής ELPIDA Youth του «Σωματείου ΕΛΠΙΔΑ-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο».Τα ευφάνταστα κοσμήματα του Pericles Kondylatos στόλισαν με μοναδικό τρόπο για μία ακόμα φορά την collection. Οι παριστάμενοι εντυπωσιάστηκαν από την μοναδική ατμόσφαιρα, τις κομψές δημιουργίες του Βασίλη Ζούλια και τα πρωτότυπα κοσμήματα του Περικλή Κονδυλάτου με έμπνευση από την αρχαιότητα. @vzoulias @pkondylatos @pericleskondylatos #deluxemagazine #deluxemagazinegr #fashion #2022 #winter #2022 #2023 #greece #athens #elpida #zoulias #show #collection #acropolis #studiopanoulis #pericleskondylatos @studio_panoulis
Η μαγευτική παρουσίαση της Συλλογής Υψηλής Ραπτικής του κορυφαίου Έλληνα σχεδιαστή Βασίλη Ζούλια για τον Χειμώνα 2022-2023 πραγματοποιήθηκε στη σκιά του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης, στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου, τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022, για τη στήριξη των σκοπών της Επιτροπής ELPIDA Youth του «Σωματείου ΕΛΠΙΔΑ-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο».Τα ευφάνταστα κοσμήματα του Pericles Kondylatos στόλισαν με μοναδικό τρόπο για μία ακόμα φορά την collection. Οι παριστάμενοι εντυπωσιάστηκαν από την μοναδική ατμόσφαιρα, τις κομψές δημιουργίες του Βασίλη Ζούλια και τα πρωτότυπα κοσμήματα του Περικλή Κονδυλάτου με έμπνευση από την αρχαιότητα. @vzoulias @pkondylatos @pericleskondylatos #deluxemagazine #deluxemagazinegr #fashion #2022 #winter #2022 #2023 #greece #athens #elpida #zoulias #show #collection #acropolis #studiopanoulis #pericleskondylatos @studio_panoulis
10
Νέο Maybelline New York Super Stay Vinyl Ink Lipstick! @maybelline #maybelline #new #super #stay #vinyl #ink #lipstick #beauty #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #newyork
Νέο Maybelline New York Super Stay Vinyl Ink Lipstick! @maybelline #maybelline #new #super #stay #vinyl #ink #lipstick #beauty #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #newyork
Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.