• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

INTERVIEW

Θέμις Ζουγανέλη – The fashion elitist!

Κωνσταντίνος Μπουγάς 3 Αυγούστου 2023

Η Θέμις Ζουγανέλη μιλάει στο DELUXE για μόδα, δημιουργία, έμπνευση και γυναικεία επιχειρηματικότητα με μια… essence από DIOR!

Τα σχέδιά της έχουν χαρακτηριστεί ως η επιτομή της σύγχρονης ελληνικότητας. Δεν είναι τυχαίο ότι ο οίκος DIOR την ξεχώρισε και την επέλεξε για τα elegant σχέδιά της.
Με το flagship store της στην οδό Βαλαωρίτου, η Θέμις Ζουγανέλη μοιράζει της τη μαγεία του THEMIS · Z. Στα σχέδιά της, τόσο στα fashion items και τα accessories όσο και στο homeware, η ανεπιτήδευτη πολυτέλεια, η στιλιστική λιτότητα κι η κομψότητα ξεδιπλώνονται μέσα από οικεία ελληνικά αρχιτεκτονικά μοτίβα και μοντέρνες γραμμές, συνυφαίνουν μια ολοκληρωμένη αισθητική πρόταση που γοητεύει.

Κλισέ αλλά αναπόφευκτη ερώτηση… Από πού αντλείτε την έμπνευση σας;
Η έμπνευση για τις συλλογές μου πηγάζει από έναν συνδυασμό πραγμάτων. Τον μεσογειακό τρόπο ζωής, τα όμορφα αρχιτεκτονικά μοτίβα που θαυμάζει κάποιος περπατώντας στην Αθήνα, τα ταξίδια μου και τα χρώματα του Αιγαίου, αλλά και την πολυτέλεια που υπάρχει σε όλα τα χειροποίητα πράγματα στην Ελλάδα.

Από τη Μύκονο στην Αθήνα… Τι σας οδήγησε στη δημιουργία του flagship store στο Κολωνάκι; Πόσο διαφορετικό είναι το κοινό της Μυκόνου από αυτό της Αθήνας;
Το opening του flagship store στην Αθήνα ήταν πολύ σημαντικό για εμάς. Είμαστε ένα ελληνικό brand, ένα lifestyle brand που αναδεικνύει την υψηλή κι εκλεπτυσμένη ελληνική αισθητική. Έτσι χρειαζόμασταν ένα μέρος όπου οι πελάτες μας, τόσο Έλληνες όσο και ξένοι, θα μπορούσαν να δουν τις συλλογές μας και να αισθανθούν την ποιότητα των προϊόντων. Η Αθήνα είναι ένας σημαντικός κόμβος για όλο τον πλανήτη κι ως ελληνικό lifestyle brand έπρεπε να είμαστε εδώ. Τη Μύκονο επισκέπτεται ένα εντελώς διαφορετικό στιλ ανθρώπων, ωστόσο οι πελάτες μας έχουν έναν κοινό παρονομαστή. Αναζητούν την ποιότητα, το ελληνικό κομψό στιλ, την υψηλή αισθητική και τις όμορφες χειροποίητες συλλογές.

Αν με ένα μαγικό ραβδί μπορούσατε αύριο να κατακτήστε με τις δημιουργίες σας μια από τις παγκόσμιες πρωτεύουσες της μόδας, ποια θα ήταν αυτή και για ποιο λόγο;
Ήμασταν εξαιρετικά τυχεροί με τη μεγάλη μας επιτυχία στο εξωτερικό, κάτι που με κάνει ιδιαίτερα υπερήφανη ως Ελληνίδα σχεδιάστρια. Από τις ΗΠΑ μέχρι τη Μέση Ανατολή και την Ευρώπη, νιώθω ότι κάθε χώρα είναι διαφορετική με μοναδικές αγοραστικές συνήθειες. Είναι πολύ δύσκολο να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση, καθώς η επιλογή μιας πόλης θα σήμαινε ότι οι υπόλοιπες δεν είναι σημαντικές. Αισθάνομαι ότι σε όσες περισσότερες χώρες μπορούμε να δείξουμε και να προωθήσουμε την ελληνική αισθητική και τη χειροποίητη ποιότητα, τόσο το καλύτερο!

Ως γυναίκα επιχειρηματίας πώς βλέπετε την κατάσταση στην ελληνική αγορά;
Η Ελλάδα δεν είναι το πιο εύκολο μέρος για να αναπτυχθεί μια επιχείρηση, για διάφορους λόγους, αλλά σίγουρα δεν είναι αδύνατο. Οι Έλληνες έχουν εργασιακό ήθος κι αγάπη για το εμπόριο, γεγονός που καθιστά τη δημιουργία μιας ελληνικής φίρμας πολύ ξεχωριστή. Η Ελλάδα όλο κι ανεβαίνει, παίρνοντας -επιτέλους- τη θέση που της αξίζει στα μυαλά των ξένων, οπότε πιστεύω ότι η αγορά και το επιχειρηματικό περιβάλλον γίνονται ολοένα και πιο δυναμικά κι είναι εξαιρετικά συναρπαστικό το να είσαι μέρος τους.

Έρχεται ποτέ η καλλιτεχνική/δημιουργική σας πλευρά σε «σύγκρουση» με την επιχειρηματική;
Στην ουσία όχι… Είμαι σε θέση να κρατάω μια ισορροπία μεταξύ των δύο. Δε θα διακινδύνευα την αυθεντικότητα, το στιλ ούτε την ποιότητά μας στο όνομα του κέρδους. Μια υγιής σχέση μεταξύ των δύο είναι ο καλύτερος τρόπος να πορευτείς.

Από μόδα έως table wear και home deco, ποιο κομμάτι της δημιουργίας σας γοητεύει περισσότερο;
Το brand είναι σαν παιδί μου, κι όπως κάθε μητέρα δεν μπορώ να κάνω διάκριση μεταξύ της αγάπης μου για αυτά. Είναι το ίδιο όταν με ρωτούν αν αγαπώ περισσότερο τη μόδα ή τα home products… τα αγαπώ και τα δύο. Το background μου είναι το interior design και το brand ξεκίνησε με την κατασκευή χειροποίητων οικιακών ειδών με μια αισθητική που είναι ελληνική αλλά όχι folklore. Έτσι, η πρώτη μου αγάπη θα είναι το Homeware, όμως η δεύτερη αγάπη μου για τη μόδα, συντελεί σε έναν πιο ολοκληρωμένο κόσμο για το τι αντιπροσωπεύει το THEMIS · Z.

Ένα από τα σημαντικά κομμάτια στην πορεία σας ήταν κι η συνεργασία σας με το DIOR MAISON. Πώς νιώσατε όταν σας έγινε η πρόταση;
Ναι… Να σου ζητούν να σχεδιάσεις για το DIOR MAISON δεν είναι κάτι που κάνεις ελαφρά την καρδία! Το να σχεδιάσει ένας Έλληνας για τον DIOR σημαίνει πολλά όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά και για την Ελλάδα γενικότερα. Ήταν ένα σημείο καμπής για το THEMIS · Z, αφού συνέβη στα πρώτα βήματα του brand.
Η καλλιτεχνική διευθύντρια του DIOR MAISON με πλησίασε λέγοντας μου ότι αγαπάει τα μοτίβα που σχεδιάζω και θα ήθελε να κάνω το ίδιο για bespoke συλλογές του DIOR, ήταν πραγματικά σουρεαλιστικό! Να σημειωθεί ότι επίσης παράγουμε για το DIOR MAISON, κάτι που δείχνει την εν γένει εξαιρετική ποιότητα των συλλογών μας.

Πώς προέκυψε η γνωριμία κι η συνέργεια σας με την Τατιάνα Μπλάτνικ και τον οργανισμό της, Breathe;
Η Τατιάνα είναι φίλη μου εδώ πολλά χρόνια, ήμασταν φίλες πριν ακόμα παντρευτεί. Είμαι φίλη με όλη την οικογένειά της που είναι καλή και ξεχωριστή όπως η ίδια. Συναντηθήκαμε τον περασμένο Δεκέμβριο και συζητούσαμε για το φιλανθρωπικό της έργο και την καταπληκτική δουλειά που έχει κάνει με το Breathe και την ευαισθητοποίηση γύρω από τις ψυχικές ασθένειες. Καθώς ο Μάιος ήταν ο μήνας ψυχικής ευαισθητοποίησης, αποφασίσαμε να συνεργαστούμε και να δωρίσουμε το 20% των κερδών μας για το μήνα Μάιο για να βοηθήσουμε τον οργανισμό και να διαδώσουμε την ανάγκη για ευαισθητοποίηση.

Τι σημαίνει για εσάς ελληνικό καλοκαίρι; Πώς το προσδιορίζετε;
Για εμένα είναι η ελευθερία, τα χρώματα, η ομορφιά, η μυρωδιά της θάλασσας πάνω στο δέρμα κι η μυρωδιά των χρυσάνθεμων όταν περπατάς στην Αθήνα!

Μετά το grand opening του καταστήματός σας, τι όμορφο ετοιμάζετε για το μέλλον;
Το opening party μας ήταν μια τόσο όμορφη και μαγική βραδιά που έδειξε τον κόσμο του THEMIS · Z και νομίζω ότι όλοι όσοι ήρθαν διασκέδασαν τόσο πολύ! Θα απολαύσω την ευτυχία μου για αυτό προς το παρόν κι είμαι σίγουρη ότι θα δημιουργήσουμε περισσότερες όμορφες στιγμές για να απολαύσει ο κόσμος.

THEMIS · Z Flagship Store, Βαλαωρίτου 17, Κολωνάκι
Mykonos Boutique, Δημητρίου Μαυρογένους & Πλατεία Γουμενίου, Μύκονος
www.themisz.com

Διαβάστε περισσότερα στο DELUXE magazine που κυκλοφορεί δωρεάν σε επιλεγμένα σημεία, ή πατώντας ΕΔΩ.

Tags: deluxe, dior, THEMIS · Z, Θέμις Ζουγανέλη, Τατιάνα Μπλάτνικ

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Dr. Δήμητρα Χαραλαμποπούλου – Το μαγικό χαμόγελο της επιτυχίας!

Demi Moore – She’s got the Substance!

Βλάσης Πασιούδης: Ο «Άρης» της παράστασης Οι Λέξεις των Άλλων αποκαλύπτεται

Victoria Hislop – The philhellene

Βάσια Μανίκα – Το «Χαμόγελο της Ευημερίας»

Ρούντολφ Νουρέγιεφ – Grand Jeté με φόντο το απέραντο ελληνικό γαλάζιο!

#Insta...moments

16
1
ΟNCE IN MYKONOS: Η ΚΥΚΛΑΔΙΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ! Κοινό μυστικό των εκλεπτυσμένων ταξιδιωτών και των εραστών της Μυκόνου, το Once In Mykonos Luxury Resort που άνοιξε πρόσφατα τις πύλες του, έχει ήδη καταφέρει να καταχωρηθεί διεθνώς ως ένα από τα πιο hot ονόματα ξενοδοχείων στο κοσμοπολίτικο νησί των Κυκλάδων. Στην προνομιακή περιοχή του Ορνού και μόλις δύο χιλιόμετρα από το φημισμένο nightlife της Χώρας, το υπερσύγχρονο ξενοδοχείο 5 αστέρων μοιάζει με «καταφύγιο» για τον επισκέπτη που επιθυμεί να συνδυάσει την ξέφρενη, κοσμική ζωή του νησιού με στιγμές απόλυτης χαλάρωσης και ηρεμίας. Το Once In Mykonos Luxury Resort πρόκειται για το νέο απόκτημα της γνωστής αλυσίδας Louis Hotels, σε συνεργασία με την εταιρεία hotel management Trésor Hospitality, που διαχειρίζεται ήδη περισσότερα από 10 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. @onceinmykonos #mykonos #greece #2022 #onceinmykonos #louishotels #hotel #resort #greek #greekislands #aegean #sea #deluxemagazine #deluxemagazinegr #deluxe #top #5star #5starhotel
ΟNCE IN MYKONOS: Η ΚΥΚΛΑΔΙΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ! Κοινό μυστικό των εκλεπτυσμένων ταξιδιωτών και των εραστών της Μυκόνου, το Once In Mykonos Luxury Resort που άνοιξε πρόσφατα τις πύλες του, έχει ήδη καταφέρει να καταχωρηθεί διεθνώς ως ένα από τα πιο hot ονόματα ξενοδοχείων στο κοσμοπολίτικο νησί των Κυκλάδων. Στην προνομιακή περιοχή του Ορνού και μόλις δύο χιλιόμετρα από το φημισμένο nightlife της Χώρας, το υπερσύγχρονο ξενοδοχείο 5 αστέρων μοιάζει με «καταφύγιο» για τον επισκέπτη που επιθυμεί να συνδυάσει την ξέφρενη, κοσμική ζωή του νησιού με στιγμές απόλυτης χαλάρωσης και ηρεμίας. Το Once In Mykonos Luxury Resort πρόκειται για το νέο απόκτημα της γνωστής αλυσίδας Louis Hotels, σε συνεργασία με την εταιρεία hotel management Trésor Hospitality, που διαχειρίζεται ήδη περισσότερα από 10 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. @onceinmykonos #mykonos #greece #2022 #onceinmykonos #louishotels #hotel #resort #greek #greekislands #aegean #sea #deluxemagazine #deluxemagazinegr #deluxe #top #5star #5starhotel
30
4
Νέο summer issue Deluxe❤️ Ιούλιος - Αύγουστος 2022! #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #amazing #new #issue #2022 #summer #πρεβεζα #κονιτσα #greece #mykonos #beauty #fashion #photo #sea #top #july #august #stefaniafrangista @stefaniafrangista
Νέο summer issue Deluxe❤️ Ιούλιος - Αύγουστος 2022! #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #amazing #new #issue #2022 #summer #πρεβεζα #κονιτσα #greece #mykonos #beauty #fashion #photo #sea #top #july #august #stefaniafrangista @stefaniafrangista
41
2
Στην καρδιά του Παρισιού, στο επιβλητικό Monnaie de Paris 1775, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Ιουλίου, η φαντασμαγορική παρουσίαση της Χειμερινής συλλογής 2022 – 2023, της διεθνώς καταξιωμένης Celia Kritharioti, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας υψηλής ραπτικής που πραγματοποιείται στο Παρίσι. @celiakritharioti @hoskelsa @annadellorusso #celiakritharioti #hoskelsa #annadellorusso #deluxemagazine #deluxemagazinegr #deluxe #2022 #2023 #winter #paris #france #amazing #monnaie #monnaideparis #fashion
Στην καρδιά του Παρισιού, στο επιβλητικό Monnaie de Paris 1775, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Ιουλίου, η φαντασμαγορική παρουσίαση της Χειμερινής συλλογής 2022 – 2023, της διεθνώς καταξιωμένης Celia Kritharioti, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας υψηλής ραπτικής που πραγματοποιείται στο Παρίσι. @celiakritharioti @hoskelsa @annadellorusso #celiakritharioti #hoskelsa #annadellorusso #deluxemagazine #deluxemagazinegr #deluxe #2022 #2023 #winter #paris #france #amazing #monnaie #monnaideparis #fashion
17
Ο οίκος CAROLINA HERRERA παρουσιάζει τη νέα “NUDE COUTURE COLLECTION”! Εμπνευσμένη από τη μίνιμαλ αισθητική των 90s, η νέα συλλογή της Herrera Beauty είναι συνυφασμένη με την ανεπιτήδευτη λάμψη, η οποία αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη φυσική ομορφιά κάθε γυναίκας. @carolinaherrera #carolinaherrera #beauty #nude #collection #couture #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #amazing #women #90s #natural #2022
Ο οίκος CAROLINA HERRERA παρουσιάζει τη νέα “NUDE COUTURE COLLECTION”! Εμπνευσμένη από τη μίνιμαλ αισθητική των 90s, η νέα συλλογή της Herrera Beauty είναι συνυφασμένη με την ανεπιτήδευτη λάμψη, η οποία αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη φυσική ομορφιά κάθε γυναίκας. @carolinaherrera #carolinaherrera #beauty #nude #collection #couture #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #amazing #women #90s #natural #2022
27
2
Η μαγευτική παρουσίαση της Συλλογής Υψηλής Ραπτικής του κορυφαίου Έλληνα σχεδιαστή Βασίλη Ζούλια για τον Χειμώνα 2022-2023 πραγματοποιήθηκε στη σκιά του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης, στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου, τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022, για τη στήριξη των σκοπών της Επιτροπής ELPIDA Youth του «Σωματείου ΕΛΠΙΔΑ-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο».Τα ευφάνταστα κοσμήματα του Pericles Kondylatos στόλισαν με μοναδικό τρόπο για μία ακόμα φορά την collection. Οι παριστάμενοι εντυπωσιάστηκαν από την μοναδική ατμόσφαιρα, τις κομψές δημιουργίες του Βασίλη Ζούλια και τα πρωτότυπα κοσμήματα του Περικλή Κονδυλάτου με έμπνευση από την αρχαιότητα. @vzoulias @pkondylatos @pericleskondylatos #deluxemagazine #deluxemagazinegr #fashion #2022 #winter #2022 #2023 #greece #athens #elpida #zoulias #show #collection #acropolis #studiopanoulis #pericleskondylatos @studio_panoulis
Η μαγευτική παρουσίαση της Συλλογής Υψηλής Ραπτικής του κορυφαίου Έλληνα σχεδιαστή Βασίλη Ζούλια για τον Χειμώνα 2022-2023 πραγματοποιήθηκε στη σκιά του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης, στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου, τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022, για τη στήριξη των σκοπών της Επιτροπής ELPIDA Youth του «Σωματείου ΕΛΠΙΔΑ-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο».Τα ευφάνταστα κοσμήματα του Pericles Kondylatos στόλισαν με μοναδικό τρόπο για μία ακόμα φορά την collection. Οι παριστάμενοι εντυπωσιάστηκαν από την μοναδική ατμόσφαιρα, τις κομψές δημιουργίες του Βασίλη Ζούλια και τα πρωτότυπα κοσμήματα του Περικλή Κονδυλάτου με έμπνευση από την αρχαιότητα. @vzoulias @pkondylatos @pericleskondylatos #deluxemagazine #deluxemagazinegr #fashion #2022 #winter #2022 #2023 #greece #athens #elpida #zoulias #show #collection #acropolis #studiopanoulis #pericleskondylatos @studio_panoulis
10
Νέο Maybelline New York Super Stay Vinyl Ink Lipstick! @maybelline #maybelline #new #super #stay #vinyl #ink #lipstick #beauty #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #newyork
Νέο Maybelline New York Super Stay Vinyl Ink Lipstick! @maybelline #maybelline #new #super #stay #vinyl #ink #lipstick #beauty #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #newyork
Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.