• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

FASHION & STYLE

#insideandout ομορφιά

Μαρία Σαγάνα 13 Σεπτεμβρίου 2017

Η νέα μεγάλη διεθνής καμπάνια της Intimissimi #Insideandout έγινε σε συνεργασία με το διάσημο φωτογράφο Mario Testino και είναι εντελώς διαφορετική από οποιαδήποτε άλλη καμπάνια εσωρούχων.

To brand επέλεξε 4 δυναμικές κι επιτυχημένες γυναίκες: το μοντέλο και μούσα της intimissimi επί σειρά ετών Irina Shayk, την τενίστρια Ana Ivanovic, τη σεφ–συγγραφέα κι επιχειρηματία Ella Mills και την ηθοποιό Dakota Johnson.

Η Intimissimi πιστεύει ότι το στυλ που υιοθετεί μία γυναίκα αντανακλά τη μοναδική προσωπικότητα και τον τρόπο ζωής της. Η συγκεκριμένη καμπάνια εκφράζει αυτή την αλήθεια με μία φρέσκια, διαφορετική προσέγγιση: Χωρίς να δείχνει καθόλου τις πρωταγωνίστριες να φοράνε εσώρουχα. Το ζητούμενο είναι να κοιτάξουμε αυτές τις απίστευτες γυναίκες πέρα από την επιφάνεια της εικόνας τους και να κάνουμε focus στους προσωπικούς θριάμβους και τα επιτεύγματά τους. Η Intimissimi πιστεύει ότι η ομορφιά στην πραγματικότητα πηγάζει από την εσωτερική δύναμη και το χαρακτήρα της γυναίκας.

Αυτές οι τέσσερις γυναίκες μας πάνε πέρα από τη σεξουαλικότητα και την επιθυμία που συνήθως συνδέεται με τη διαφήμιση εσωρούχων. Η συγκεκριμένη καμπάνια επικεντρώνεται στη δύναμη, τη φιλοδοξία, την ακεραιότητα των πρωταγωνιστριών, στην αληθινή καθημερινότητά τους. Σε αξίες που συμπυκνώνει με ιδανικό τρόπο το νέο διαφημιστικό πνεύμα της Intimissimi, γιορτάζοντας τη γυναίκα #insideandout.

 

Tags: deluxemagazinegr, fashion, insideout, intimissimi, style

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Άνοιγμα της πρώτης boutique Chloé monobrand στο City Link

«Αν δεν είναι το καλύτερο, δεν είναι MODOUS!»

Υψηλή ραπτική για καλό σκοπό: Η Celia Kritharioti και οι δημιουργίες της στο εμβληματικό Gala “Save Venice”!

Η 36η Εβδομάδα Μόδας με Maison Zoulias στο πάντα εντυπωσιακό Δημοτικό Θέατρο Πειραιά!

Sparkling – Η A Jewel Made in Greece επισφραγίζει τη συνεργασία της με τη Μαρία Κορινθίου!

Η Tommy Hilfiger παρουσιάζει την καμπάνια Stray Kids, ανακοινώνοντας την άνοιξη 2025 ως μια σεζόν αυτοέκφρασης

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.