• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

BEAUTY & WELLNESS

Gucci Bloom: το πρώτο άρωμα από τον Alessandro Michele

Μαρία Σαγάνα 1 Σεπτεμβρίου 2017

“ Ήθελα ένα πλούσιο άρωμα λευκών λουλουδιών, ένα θαρραλέο άρωμα που θα σε μεταφέρει σε ένα τεράστιο κήπο γεμάτο με πολλά λουλούδια και φυτά, ένα μπουκέτο αφθονίας. Ο κήπος είναι τόσο όμορφος όσο οι γυναίκες. Πολύχρωμος, άγριος, πολυδιάστατος, έχει τα πάντα. Το άρωμα Gucci Bloom μυρίζει όπως αυτός ο κήπος και σε ταξιδεύει σε ένα φανταστικό προορισμό,” δηλώνει ο Alessandro Michele για το πρώτο άρωμα που φέρει την υπογραφή του.

Να είσαι αυτό που θέλεις να είσαι… αυτή είναι η στάση ελευθερίας που αναδύεται μέσα από το νέο του άρωμα και ανθίζει παράλληλα με το αυθεντικό πνεύμα των γυναικών. Συνδυασμένα με τα χρώματα, τα σχέδια και τα μοτίβα του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, οι γυναίκες που το φορούν ανθίζουν με ένα φυσικό, εκφραστικό και μοναδικό τρόπο.

Ο δημιουργός κάθε πτυχής αυτού του αρώματος, o Alessandro Michele, έχει εμφυσήσει την ιδέα της πολυτέλειας, της ζωής και της δύναμης σε κάθε αρωματική νότα του Gucci Bloom, στην ονειρεμένη διαφημιστική του καμπάνια και στον πρωτότυπο σχεδιασμό της.

ΤΟ ΑΡΩΜΑ
Δημιουργημένο από τον διάσημο αρωματοποιό Alberto Morillas υπό την καθοδήγηση του Alessandro Michele, το άρωμα έχει δημιουργηθεί για να αποκαλύπτεται, όπως ακριβώς και το όνομα του. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής, οραματίστηκε το άρωμα σαν έναν ανθισμένο κήπο, γεμάτο από διάφορα είδη λουλουδιών και το πλούσιο άρωμα που αναδύουν. Η αυθεντικότητά του πηγάζει μέσα από τα εξαιρετικής ποιότητας φυσικά συστατικά του. Οι νότες του αρώματος αναβλύζουν σαν ανθισμένα λουλούδια, μια μοναδική έκφραση των νέων συστατικών που έρχονται στον κόσμο για πρώτη φορά, λανσάροντας μια νέα οσφρητική εμπειρία.

Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ
Συγκεντρώνοντας όλη τη φιλοσοφία του Gucci Bloom, η ιδέα της διαφημιστικής του καμπάνιας αποκαλύπτεται μέσα από τις σύγχρονες γυναίκες του οίκου Gucci: την ηθοποιό Dakota Johnson, την ηθοποιό και μοντέλο Hari Nef και την εικαστικό Petra Collins. Όλες τους, φίλες του Alessandro Michele, διατηρούν μια ιδιαίτερη
σχέση με τον οίκο καθώς το ταλέντο τους αντικατοπτρίζεται στο νέο όραμα του οίκου Gucci.
Η διαφορετική ομορφιά της κάθε μίας ξεχωριστά απαθανατίζεται από τον Glen Luchford, κάνοντάς τες να ακτινοβολούν στο συνεχώς μεταβαλλόμενο σκηνικό της
καμπάνιας. Φορούν το άρωμα Gucci Bloom στην πόλη καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας, μετατρέποντας το αστικό τοπίο σε ένα φανταστικό περίπατο μέσα σε ένα
ειδυλλιακό βρετανικό κήπο. Απολαμβάνουν το τσάι τους σε ένα πεζόδρομο που γεμίζει με άνθη, περπαρτούν σε ένα διαμέρισμα που γεμίζει με καταπράσινα φυτά
και κολυμπούν το σούρουπο σε μια λίμνη με λαμπερά λουλούδια και καλάμια.
Χορεύοντας και περπατώντας, χαίρονται επειδή είναι ελεύθερες και γεμάτες ζωή: αυτά τα τρία στοιχεία ενσαρκώνουν τη ζωντάνια του νέου αρώματος Gucci και τη
γοητευτική φύση του αρώματος Gucci Bloom που σε ταξιδεύει.

Tags: beauty, deluxe, deluxemagazinegr

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Catrice Spring Awakening – Αφεθείτε στην ανοιξιάτικη λάμψη!

Το clinéa λέει ‘Time out!’ στα σημάδια γήρανσης

Ο οίκος Molton Brown παρουσιάζει τη νέα του συλλογή Bluebell & Wild Strawberry!

Νέα VICHY MINERAL 89 Κρέμα-Gel Ενυδάτωσης 48Η με Ματ Αποτέλεσμα!

SHISEIDO – O εμβληματικός ορός ULTIMUNE της Shiseido αναβαθμίζεται και εισάγει μια νέα εποχή στην επιστήμη της περιποίησης της επιδερμίδας

Η FILORGA γιόρτασε την επιστήμη της αντιγήρανσης με ένα exclusive event στην Αθήνα!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.