• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

DELUXE PINS, TASTE & STYLE

Μία ιστορία ελληνική για την πιο αγαπημένη μπίρα των Ελλήνων!

DELUXE Magazine 24 Ιουλίου 2012

Με τις πιο αγνές και διαλεκτές πρώτες ύλες της ελληνικής γης, περισσότεροι από 1.000 Έλληνες αγρότες, άλλοι 3.500 Έλληνες προμηθευτές και 1.000 εργαζόμενοι δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό για να παραχθεί η Άμστελ. Από την ιστορία της Άμστελ στην πατρίδα μας εμπνέεται και η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της, η οποία αναδεικνύει την ιδιαίτερη σχέση της μάρκας με τον τόπο μας, όχι μόνο λόγω της διαδικασίας παραγωγής της, αφού φτιάχνεται τόσα χρόνια με το δικό μας ελληνικό κριθάρι και τα δικά μας χέρια στη δική μας γη, αλλά κυρίως λόγω της συναισθηματικού δεσίματος που έχει με τους Έλληνες, εδώ και περίπου 50 χρόνια!

Μέσα από ένα υπέροχο ταξίδι από το παρελθόν στο παρόν, η νέα ταινία της Άμστελ έρχεται να μας θυμίσει πόσο δικά μας θεωρούμε εμείς οι Έλληνες όλα εκείνα που αγαπάμε. Γυρισμένη στο παραδοσιακό καφενείο ενός χωριού, σε ένα τοπίο πλημμυρισμένο από κριθάρι, η νέα ταινία αναζητά με τον ίδιο διασκεδαστικό τρόπο και διάθεση τις «ελληνικές» ρίζες του ονόματος Amstel.

Η σταθερά εξαιρετική ποιότητά της οφείλεται στις διαλεκτές πρώτες ύλες της πατρίδας μας. Βασικά συστατικά για τη συνταγή επιτυχίας είναι, το ελληνικό κριθάρι, το οποίο η Άμστελ προμηθεύεται από αγρότες της Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδας μέσω προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας, και φυσικά το νερό του τόπου μας. Έτσι παράγεται η Άμστελ, από τους Έλληνες για τους Έλληνες, που εδώ και περίπου 50 χρόνια την έχουν αναδείξει στην μπίρα «της καρδιάς τους».

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Η Αθηνά Οικονομάκου είναι το απόλυτο #EnvieGirl στη νέα καμπάνια της Envie Shoes για τη σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2025!

Γιορτάστε το Πάσχα με την οικογένεια και τους αγαπημένους σας στο NJV Athens Plaza!

Αυθεντικό Πάσχα στην καρδιά της Αθήνας με το St. George Lycabettus!

Η γκαλερί Artworx στην Κηφισιά παρουσιάζει την έκθεση “Déjà Vu”

To NJV Athens Plaza, τιμά την παραδοσιακή ελληνική κουζίνα και την φέρνει με την Υπηρεσία Catering στο σπίτι σας!

Ο Νέος Βιότοπος του NYNESTI: Γαστρονομία, Τέχνη & Βιωσιμότητα

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.