• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

BEAUTY & WELLNESS

Acqua for Life και Sean Penn μαζί

DELUXE Magazine 11 Ιουνίου 2013

Ο Giorgio Armani ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι θα συνεργαστεί με τον Sean Penn, CEO της οργάνωσης J/P Haitian Relief Organization (J/P HRO), για να βελτιώσει τις συνθήκες υδροδότησης στην Αϊτή. Η Καμπάνια Acqua for Life θα δωρίσει 500.000 δολάρια προς όφελος των δραστηριοτήτων WASH (Πόσιμο Νερό, Αποχέτευση, Υγιεινή) που πραγματοποιούνται υπό την επίβλεψη της J/P HRO στο πυκνό αστικό περιβάλλον του Ντελμάς 32, μιας περιοχής του Πορτ-ο-Πρενς. Επιπλέον κεφάλαια θα συγκεντρωθούν για λογαριασμό της J/P HRO στο πλαίσιο μιας ειδικής εκδήλωσης που θα πραγματοποιηθεί στη διάρκεια της έκθεσης Paris Photo στο Λος Άντζελες, τον Απρίλιο του 2013.

Η πρωτοβουλία Acqua for Life δημιουργήθηκε με βάση μια απλή και, ταυτόχρονα, θεμελιώδη διαπίστωση: το νερό είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για τη ζωή. Παρολαυτά, σε πολλά μέρη του κόσμου, υπάρχουν δυσκολίες, όχι μόνο στην παροχή νερού, αλλά και στην πρόσβαση σε αυτό. Η πρόσβαση στο νερό αποτελεί αναμφίβολα μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του 21ου αιώνα και είναι απαραίτητη για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Στόχος του Acqua for Life Challenge είναι να δημιουργήσει μια παγκόσμια καμπάνια διεθνούς αλληλεγγύης.

Η J/P HRO έχει αναλάβει τη δέσμευση να σώζει ανθρώπινες ζωές και να προσφέρει γρήγορα και αποτελεσματικά βιώσιμα προγράμματα στο λαό της Αϊτής. Προσφέρει μεταξύ άλλων επείγουσες ιατρικές υπηρεσίες και υπηρεσίες πρωτοβάθμιας περίθαλψης, καλύπτει τις επείγουσες ανάγκες για ιατρικό εξοπλισμό και φάρμακα, προσφέρει συστήματα επεξεργασίας νερού, βελτιώνει τα συστήματα επικοινωνίας και δημιουργεί εγκαταστάσεις στέγασης και εκπαίδευσης.

Φέτος, ο Giorgio Armani έχει επίσης τη χαρά να ανανεώσει το Acqua for Life Challenge για το 2013, σε συνεργασία με το Διεθνή Πράσινο Σταυρό (GCI) στην Γκάνα και στη Βολιβία και με την Unicef στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η καμπάνια Acqua for Life του Giorgio Armani έχει εστιάσει σε δύο χώρες που αντιμετωπίζουν κρίσιμες προκλήσεις σε ό,τι αφορά το νερό και την υγιεινή: στην Γκάνα και στη Βολιβία.
Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά που ζουν στις κοινωνίες αυτών των χωρών, οι οποίες υποφέρουν από την έλλειψη νερού, αποτελούν το κέντρο εστίασης της προσοχής της καμπάνιας: κάθε χρόνο της ζωής τους, χάνουν χιλιάδες εκπαιδευτικές ώρες εξαιτίας της μεγάλης απόστασης από και προς τις βρώμικες πηγές νερού, όπως οι λίμνες και τα μολυσμένα από τα ζώα ποτάμια. Ο στόχος της πρωτοβουλίας Acqua for Life είναι να δημιουργήσει υποδομές που εξασφαλίζουν βιώσιμα αποθέματα ασφαλούς πόσιμου νερού στα χωριά και απευθείας στα σχολεία, βελτιώνοντας έτσι τις συνθήκες υγιεινής για τους μαθητές.

Δύο αρώματα Armani, από τη φύση τους σε αρμονία με το νερό, συμβάλλουν ενεργά στην καμπάνια: το Acqua di Giò και το Acqua di Gioia. Για 6 μήνες (3 μήνες το 2011 και 3 μήνες το 2012), με κάθε αγορά οποιουδήποτε από τα δύο αρώματα, ο Giorgio Armani προσέφερε στον GCI το ισοδύναμο 100 λίτρων νερού. Η καμπάνια εξελισσόταν και διαδικτυακά: για κάθε νέο “φίλο” της σελίδας του Acqua for Life στο Facebook, προσφέρονταν αυτόματα 50 λίτρα νερού στο πρόγραμμα Έξυπνο Νερό για Πράσινα Σχολεία (Smart Water for Green Schools).

Στο δικτυακό τόπο www.acquaforlifechallenge.org μπορείτε να ενημερώνεστε για την εκστρατεία και την πορεία των αποτελεσμάτων. Εκεί θα βρείτε επίσης λεπτομέρειες για τις συγκεκριμένες δράσεις που αναλαμβάνονται – γεωτρήσεις, πηγάδια, κατασκευή συστημάτων συλλογής όμβριων υδάτων κ.λπ.

Μπορείτε επίσης, να επισκεφτείτε το δικτυακό τόπο www.jphro.org.

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Catrice Spring Awakening – Αφεθείτε στην ανοιξιάτικη λάμψη!

Το clinéa λέει ‘Time out!’ στα σημάδια γήρανσης

Ο οίκος Molton Brown παρουσιάζει τη νέα του συλλογή Bluebell & Wild Strawberry!

Νέα VICHY MINERAL 89 Κρέμα-Gel Ενυδάτωσης 48Η με Ματ Αποτέλεσμα!

SHISEIDO – O εμβληματικός ορός ULTIMUNE της Shiseido αναβαθμίζεται και εισάγει μια νέα εποχή στην επιστήμη της περιποίησης της επιδερμίδας

Η FILORGA γιόρτασε την επιστήμη της αντιγήρανσης με ένα exclusive event στην Αθήνα!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.