• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

BEAUTY & WELLNESS, DELUXE PINS

Όλοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί!

DELUXE Magazine 9 Οκτωβρίου 2013

Από το 1992 η Estee Lauder Companies πρωτοστατεί στην ενημέρωση κατά του Καρκίνου του Μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο. Το 2005 η Estee Lauder επέκτεινε τις ενέργειές της για την ευαισθητοποίηση του κοινού αναθέτοντας στον γνωστό σχεδιαστή Δούκα το σχεδιασμό μιας αποκλειστικής δημιουργίας.

Ο Δούκας, αντλώντας έμπνευση από το σύμβολο της εκστρατείας, τη Ροζ Κορδέλα, δημιούργησε ένα Ροζ Βραχιόλι από δέρμα όπου αναγραφόταν το μήνυμα Pink Ribbon.

Φέτος, τα βραχιόλια είναι κατασκευασμένα από οικολογικό δέρμα σε ματ φινίρισμα σε αποχρώσεις του baby pink και soft grey για τα γυναικεία. Το διακοσμητικό κούμπωμα από γυαλιστερό επιχρυσωμένο μέταλλο (24Κ) είναι σε σχήμα φιόγκου, ενώ το διάσημο pink ribbon είναι χαραγμένο στην επιφάνειά του.
Το ανδρικό, σε μαύρο οικολογικό δέρμα και αυτό, με ματ φινίρισμα και διακοσμητικό κούμπωμα από παλαιωμένο μέταλλο (antique) που φέρει διακριτικά ανάγλυφα τα λογότυπα του Pink Ribbon, της Estee Lauder και του DUKAS.

Πρωταγωνίστριες της φετινής καμπάνιας για την προώθηση του βραχιολιού, είναι οι πρωταγωνίστριες της ζωής! Πέντε κυρίες που βγήκαν νικήτριες με το θάρρος, την δύναμη και την αισιοδοξία τους. Πέντε γυναίκες που ήρθαν αντιμέτωπες με τον καρκίνο μαστού και στηρίζουν το μήνυμα της έγκαιρης διάγνωσης της νόσου. Τις συνοδεύουν πέντε σημαντικοί άνδρες – ο καθένας στον χώρο του:
Ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ο Γιώργος Παπαδάκης, ο Αντώνης Ρέμος, ο Πέτρος Φιλιππίδης και ο Δούκας Χατζηδούκας.

Όπως αναφέρει και το μήνυμα της φετινής καμπάνιας… Όλοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί!

Τα βραχιόλια θα διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ, από τα σημεία διάθεσης προϊόντων Estee Lauder, αλλά και μέσω των φαρμακείων από την Darphin σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού ‘’Άλμα Ζωής’’

Μακιγιάζ: Τάκης Μαυριγιαννάκης με προϊόντα Estee Lauder / Darphin
Μαλλιά: Γιάννης Μιχαηλίδης με προϊόντα Bumble & bumble


Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Catrice Spring Awakening – Αφεθείτε στην ανοιξιάτικη λάμψη!

Το clinéa λέει ‘Time out!’ στα σημάδια γήρανσης

Η Αθηνά Οικονομάκου είναι το απόλυτο #EnvieGirl στη νέα καμπάνια της Envie Shoes για τη σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2025!

Ο οίκος Molton Brown παρουσιάζει τη νέα του συλλογή Bluebell & Wild Strawberry!

Νέα VICHY MINERAL 89 Κρέμα-Gel Ενυδάτωσης 48Η με Ματ Αποτέλεσμα!

Αυθεντικό Πάσχα στην καρδιά της Αθήνας με το St. George Lycabettus!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.