Μία πολύ συγκινητική και μαγική βραδιά έζησαν όσοι παρευρέθηκαν στο κατάμεστο ΟΑΚΑ για να στηρίξουν τη δράση της “Αποστολής” της Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Περισσότεροι από 50.000 φίλοι στήριξαν την άκρως επιτυχημένη συναυλία και τη μοναδική πρωτοβουλία του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, σε μία βραδιά που ξεχείλιζε αγάπη! Αντώνης Ρέμος, Δέσποινα Βανδή, Μελίνα Ασλανίδου και Μιχάλης (Stavento) ξεσήκωσαν το Oλυμπιακό Στάδιο, στέλνοντας το μήνυμα της αλληλεγγύης και της ανθρωπιάς.
Σχετικές αναρτήσεις
Mary Katrantzou x Vilebrequin: Η limited-edition παρουσιάστηκε εν πλω στην Astir Marina Βουλιαγμένης
Η Kérastase γιορτάζει την αυθεντική ομορφιά ως αποκλειστικός χορηγός της έκθεσης «Ongoing» της Tilda Swinton στην Αθήνα
Το Bal Masqué Party του Maison Zoulias στο One&Only Aesthesis
Το λαμπρότερο χριστουγεννιάτικο φιλανθρωπικό δείπνο του Lifeline Hellas για την ενίσχυση των νοσοκομείων παίδων της Αθήνας
Χριστουγεννιάτικο Δείπνο της ΕΛΠΙΔΑΣ – Πλήθος celebs έδωσαν το «παρών»
Με φόντο την Αθήνα, πραγματοποιήθηκε το λαμπερό Launch Event της 37ης Εβδομάδας Μόδας!