• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

BEAUTY & WELLNESS

Challenge Accepted από την M·A·C!

DELUXE Magazine 11 Φεβρουαρίου 2022

Για τη M· A·C το να ικανοποιεί αλλά και να ξεπερνά τις προσδοκίες του κοινού όσον αφορά τη δύναμη των προϊόντων μακιγιάζ είναι μία πρόκληση που την εμπνέει καθημερινά. Η καμπάνια Challenge Accepted προσκαλεί το κοινό να δοκιμάσει τα προϊόντα της M· A·C, να τα τεστάρει και να ανακαλύψει την απίστευτα σταθερή απόδοσή τους.

Ποιες δύο εμβληματικές προσωπικότητες θα ήταν πιο ιδανικές να ηγηθούν το Challenge, από τη θρυλική Cher και την ανατρεπτική Saweetie, δύο superstars που καταφέρνουν να ξεχωρίζουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο όπως ακριβώς κάνουν και τα προϊόντα του brand.

Βασικό χαρακτηριστικό και των δύο είναι πως ποτέ δε συμβιβάζονται. Δε φοβούνται να αμφισβητήσουν τα δεδομένα, είναι δύο καλλιτέχνιδες που καθρεφτίζουν τη δέσμευσή του brand να δημιουργεί best-in-class προϊόντα μακιγιάζ. Ενδυναμώνουν κάθε μέλος της κοινότητας τους και δουλεύουν τόσο σκληρά, όσο και η M· A·C.

«Έλεγα πάντα ναι στις νέες προκλήσεις.»

– CHER
«Ήμουν πάντα η Cher, αλλά δεν είχα την  πολυτέλεια του makeup, της περιποίησης των μαλλιών αλλά και των κουστουμιών στην ηλικία των 4. Επίσης, έτρεχα χωρίς ρούχα στο σπίτι τραγουδώντας με τη  βοήθεια της χτένας της μητέρας μου. Ήμουν πάντα επίμονη. Αργότερα η επιμονή μου έγινε ο οδηγός μου. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗ ΛΕΞΗ ‘ΟΧΙ’ ….ότι κι αν γινόταν ποτέ δε το έβαζα κάτω. Δεν επέτρεπα στον εαυτό μου να τον επηρεάζει η γνώμη του κόσμου. Έπαιρνα ρίσκα….γιατί τι άλλο θα μπορούσα να κάνω; Ήμουν σαν ένα συγκρουόμενο αμάξι: μόλις χτυπούσα σε τοίχο απλά έκανα πίσω και άλλαζα κατεύθυνση. Έλεγα πάντα ναι στις νέες προκλήσεις»

«Πάντα μου άρεσε να βάζω υψηλούς στόχους και να τους καταφέρνω» αναφέρει η Saweetie. «Το να αποτελείς σύμβολο για έμενα σημαίνει να σκέφτεσαι outside of the box και να βγαίνεις από το comfort zone και για αυτό η συγκεκριμένη καμπάνια με αντιπροσωπεύει απόλυτα. Αποτελεί τεράστια τιμή για εμένα να συνεργάζομαι με μία θρυλική τραγουδίστρια σαν τη Cher και ένα brand σαν τη M·A·C που πάντα λάτρευα να χρησιμοποιώ, ήταν το τέλειο fit» Η Saweetie συνεχίζει λέγοντας « Το M·A·C Lipglass ήταν πάντα το αγαπημένο μου go-to προϊόν, το χρησιμοποιώ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Η αριστοκρατική ενέργεια της Cher είναι τόσο μεταδοτική και το να είμαι δίπλα της, αποτελεί μία αξέχαστη εμπειρία».

Οι Artists του brand ποτέ δε δίσταζαν να επικοινωνήσουν τι θέλουν και τι χρειάζονται  πραγματικά από τα προϊόντα τους. Η Take Chantel Miller, Director of Artistry και Digital Content, North America αναφέρει «Πάντα ήθελα ένα matte lipstick που να έχει άνετη αίσθηση και έντονο αποτέλεσμα που δε ξεθωριάζει»  αναφέρει. « Μιλούσα πάντα για αυτά που πίστευα πως το κοινό θα λατρέψει .. και τότε ήρθε το Powder Kiss Lipstick και τότε Challenge Accepted». Συνεχίζει λέγοντας πως: «αυτή η σύνθεση αλλάζει τα δεδομένα και μου προσφέρει μία ευρεία γκάμα επιλογών όσον αφορά τις αποχρώσεις ώστε να ταιριάζουν με τη διάθεσή μου, το make-up look μου και οποιαδήποτε πρόκληση προκύπτει οποιαδήποτε στιγμή»

H πρόκληση βρίσκεται στην καρδιά της M·A·C. Το brand τολμά να αμφισβητεί το status quo, αψηφά τους κοινωνικούς κανόνες και πάντα δημιουργεί προϊόντα με μοναδικά χαρακτηριστικά, δίνοντας προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, από τη γκάμα των αποχρώσεων μέχρι την απόδοση και τα effects τους. Από τη στιγμή που δημιουργήθηκε η M·A·C το 1984, πάντα είχε το όραμα να δημιουργεί προϊόντα υψηλής απόδοσης που είναι κατάλληλα όχι μόνο την κοινότητα των makeup artist αλλά και για όλες τις ηλικίες, τις φυλές και τα φύλα. Αυτή η πρόκληση είναι πιο αληθινή από ποτέ. Με όποιον τρόπο επιθυμείς να εκφράζεσαι, όποιος κι αν είσαι ή θες να γίνεις, η M·A·C υποστηρίζει την αυθεντικότητα και σε προσκαλεί να γιορτάσεις την ατομικότητα σου μέσω του μακιγιάζ.

«Πάντα μου άρεσε να βάζω υψηλούς στόχους και να τους καταφέρνω»

– SAWEETIE

« Τα προϊόντα της M·A·C είναι φτιαγμένα για κάθε star on ή off stage, για όλη την ημέρα και κάθε ημέρα»
– DREW ELLIOTT
SVP, GLOBAL CREATIVE DIRECTOR, M· A· C COSMETICS

ΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΕΝΑ CHALLENGE?

Δείξτε μας τα makeup looks που μπορείτε να δημιουργήσετε με τα προϊόντα της M·A· C, συμμετέχοντας στη καμπάνια και χρησιμοποιώντας το hashtag #MACChallengeAccepted.

Tags: deluxe, mac

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Catrice Spring Awakening – Αφεθείτε στην ανοιξιάτικη λάμψη!

Το clinéa λέει ‘Time out!’ στα σημάδια γήρανσης

Ο οίκος Molton Brown παρουσιάζει τη νέα του συλλογή Bluebell & Wild Strawberry!

Νέα VICHY MINERAL 89 Κρέμα-Gel Ενυδάτωσης 48Η με Ματ Αποτέλεσμα!

SHISEIDO – O εμβληματικός ορός ULTIMUNE της Shiseido αναβαθμίζεται και εισάγει μια νέα εποχή στην επιστήμη της περιποίησης της επιδερμίδας

Η FILORGA γιόρτασε την επιστήμη της αντιγήρανσης με ένα exclusive event στην Αθήνα!

#Insta...moments

16
1
ΟNCE IN MYKONOS: Η ΚΥΚΛΑΔΙΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ! Κοινό μυστικό των εκλεπτυσμένων ταξιδιωτών και των εραστών της Μυκόνου, το Once In Mykonos Luxury Resort που άνοιξε πρόσφατα τις πύλες του, έχει ήδη καταφέρει να καταχωρηθεί διεθνώς ως ένα από τα πιο hot ονόματα ξενοδοχείων στο κοσμοπολίτικο νησί των Κυκλάδων. Στην προνομιακή περιοχή του Ορνού και μόλις δύο χιλιόμετρα από το φημισμένο nightlife της Χώρας, το υπερσύγχρονο ξενοδοχείο 5 αστέρων μοιάζει με «καταφύγιο» για τον επισκέπτη που επιθυμεί να συνδυάσει την ξέφρενη, κοσμική ζωή του νησιού με στιγμές απόλυτης χαλάρωσης και ηρεμίας. Το Once In Mykonos Luxury Resort πρόκειται για το νέο απόκτημα της γνωστής αλυσίδας Louis Hotels, σε συνεργασία με την εταιρεία hotel management Trésor Hospitality, που διαχειρίζεται ήδη περισσότερα από 10 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. @onceinmykonos #mykonos #greece #2022 #onceinmykonos #louishotels #hotel #resort #greek #greekislands #aegean #sea #deluxemagazine #deluxemagazinegr #deluxe #top #5star #5starhotel
ΟNCE IN MYKONOS: Η ΚΥΚΛΑΔΙΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ! Κοινό μυστικό των εκλεπτυσμένων ταξιδιωτών και των εραστών της Μυκόνου, το Once In Mykonos Luxury Resort που άνοιξε πρόσφατα τις πύλες του, έχει ήδη καταφέρει να καταχωρηθεί διεθνώς ως ένα από τα πιο hot ονόματα ξενοδοχείων στο κοσμοπολίτικο νησί των Κυκλάδων. Στην προνομιακή περιοχή του Ορνού και μόλις δύο χιλιόμετρα από το φημισμένο nightlife της Χώρας, το υπερσύγχρονο ξενοδοχείο 5 αστέρων μοιάζει με «καταφύγιο» για τον επισκέπτη που επιθυμεί να συνδυάσει την ξέφρενη, κοσμική ζωή του νησιού με στιγμές απόλυτης χαλάρωσης και ηρεμίας. Το Once In Mykonos Luxury Resort πρόκειται για το νέο απόκτημα της γνωστής αλυσίδας Louis Hotels, σε συνεργασία με την εταιρεία hotel management Trésor Hospitality, που διαχειρίζεται ήδη περισσότερα από 10 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. @onceinmykonos #mykonos #greece #2022 #onceinmykonos #louishotels #hotel #resort #greek #greekislands #aegean #sea #deluxemagazine #deluxemagazinegr #deluxe #top #5star #5starhotel
30
4
Νέο summer issue Deluxe❤️ Ιούλιος - Αύγουστος 2022! #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #amazing #new #issue #2022 #summer #πρεβεζα #κονιτσα #greece #mykonos #beauty #fashion #photo #sea #top #july #august #stefaniafrangista @stefaniafrangista
Νέο summer issue Deluxe❤️ Ιούλιος - Αύγουστος 2022! #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #amazing #new #issue #2022 #summer #πρεβεζα #κονιτσα #greece #mykonos #beauty #fashion #photo #sea #top #july #august #stefaniafrangista @stefaniafrangista
41
2
Στην καρδιά του Παρισιού, στο επιβλητικό Monnaie de Paris 1775, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Ιουλίου, η φαντασμαγορική παρουσίαση της Χειμερινής συλλογής 2022 – 2023, της διεθνώς καταξιωμένης Celia Kritharioti, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας υψηλής ραπτικής που πραγματοποιείται στο Παρίσι. @celiakritharioti @hoskelsa @annadellorusso #celiakritharioti #hoskelsa #annadellorusso #deluxemagazine #deluxemagazinegr #deluxe #2022 #2023 #winter #paris #france #amazing #monnaie #monnaideparis #fashion
Στην καρδιά του Παρισιού, στο επιβλητικό Monnaie de Paris 1775, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Ιουλίου, η φαντασμαγορική παρουσίαση της Χειμερινής συλλογής 2022 – 2023, της διεθνώς καταξιωμένης Celia Kritharioti, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας υψηλής ραπτικής που πραγματοποιείται στο Παρίσι. @celiakritharioti @hoskelsa @annadellorusso #celiakritharioti #hoskelsa #annadellorusso #deluxemagazine #deluxemagazinegr #deluxe #2022 #2023 #winter #paris #france #amazing #monnaie #monnaideparis #fashion
17
Ο οίκος CAROLINA HERRERA παρουσιάζει τη νέα “NUDE COUTURE COLLECTION”! Εμπνευσμένη από τη μίνιμαλ αισθητική των 90s, η νέα συλλογή της Herrera Beauty είναι συνυφασμένη με την ανεπιτήδευτη λάμψη, η οποία αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη φυσική ομορφιά κάθε γυναίκας. @carolinaherrera #carolinaherrera #beauty #nude #collection #couture #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #amazing #women #90s #natural #2022
Ο οίκος CAROLINA HERRERA παρουσιάζει τη νέα “NUDE COUTURE COLLECTION”! Εμπνευσμένη από τη μίνιμαλ αισθητική των 90s, η νέα συλλογή της Herrera Beauty είναι συνυφασμένη με την ανεπιτήδευτη λάμψη, η οποία αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη φυσική ομορφιά κάθε γυναίκας. @carolinaherrera #carolinaherrera #beauty #nude #collection #couture #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #amazing #women #90s #natural #2022
27
2
Η μαγευτική παρουσίαση της Συλλογής Υψηλής Ραπτικής του κορυφαίου Έλληνα σχεδιαστή Βασίλη Ζούλια για τον Χειμώνα 2022-2023 πραγματοποιήθηκε στη σκιά του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης, στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου, τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022, για τη στήριξη των σκοπών της Επιτροπής ELPIDA Youth του «Σωματείου ΕΛΠΙΔΑ-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο».Τα ευφάνταστα κοσμήματα του Pericles Kondylatos στόλισαν με μοναδικό τρόπο για μία ακόμα φορά την collection. Οι παριστάμενοι εντυπωσιάστηκαν από την μοναδική ατμόσφαιρα, τις κομψές δημιουργίες του Βασίλη Ζούλια και τα πρωτότυπα κοσμήματα του Περικλή Κονδυλάτου με έμπνευση από την αρχαιότητα. @vzoulias @pkondylatos @pericleskondylatos #deluxemagazine #deluxemagazinegr #fashion #2022 #winter #2022 #2023 #greece #athens #elpida #zoulias #show #collection #acropolis #studiopanoulis #pericleskondylatos @studio_panoulis
Η μαγευτική παρουσίαση της Συλλογής Υψηλής Ραπτικής του κορυφαίου Έλληνα σχεδιαστή Βασίλη Ζούλια για τον Χειμώνα 2022-2023 πραγματοποιήθηκε στη σκιά του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης, στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου, τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022, για τη στήριξη των σκοπών της Επιτροπής ELPIDA Youth του «Σωματείου ΕΛΠΙΔΑ-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο».Τα ευφάνταστα κοσμήματα του Pericles Kondylatos στόλισαν με μοναδικό τρόπο για μία ακόμα φορά την collection. Οι παριστάμενοι εντυπωσιάστηκαν από την μοναδική ατμόσφαιρα, τις κομψές δημιουργίες του Βασίλη Ζούλια και τα πρωτότυπα κοσμήματα του Περικλή Κονδυλάτου με έμπνευση από την αρχαιότητα. @vzoulias @pkondylatos @pericleskondylatos #deluxemagazine #deluxemagazinegr #fashion #2022 #winter #2022 #2023 #greece #athens #elpida #zoulias #show #collection #acropolis #studiopanoulis #pericleskondylatos @studio_panoulis
10
Νέο Maybelline New York Super Stay Vinyl Ink Lipstick! @maybelline #maybelline #new #super #stay #vinyl #ink #lipstick #beauty #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #newyork
Νέο Maybelline New York Super Stay Vinyl Ink Lipstick! @maybelline #maybelline #new #super #stay #vinyl #ink #lipstick #beauty #deluxe #deluxemagazine #deluxemagazinegr #newyork
Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.