• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

BEAUTY & WELLNESS

Το Rouge Dior ανανεώνεται και γίνεται πιο εμβληματικό από ποτέ!

DELUXE Magazine 15 Ιανουαρίου 2024

Το εμβληματικό κραγιόν Rouge Dior του οίκου Dior είναι ένα κραγιόν που έχει αντέξει στο χρόνο και έχει γίνει σύμβολο για τον οίκο, θέτοντας συνεχώς όλο και πιο υψηλά στάνταρ. Καθώς μπήκαμε στο 2024, ο Dior για άλλη μια φορά επαναπροσδιορίζει τα όρια του πολυτελούς μακιγιάζ με μια νέα σειρά Rouge Dior και μια εκπληκτική καμπάνια.

Η κληρονομιά του Rouge Dior χρονολογείται από το 1953 όταν ο Christian Dior, αφού έντυσε κάθε γυναίκα με τις couturier συλλογές του, παρουσίασε το εμβληματικό κραγιόν. Ήταν ο τρόπος του να ντύνει χαμόγελα για κάθε περίσταση. Σήμερα, το Rouge Dior συνεχίζει να προσφέρει αυτοπεποίθηση στις γυναίκες, επιτρέποντάς τους να εκφράζουν τη μοναδικότητα και την ατομικότητά τους.

Υπό την καθοδήγηση του Peter Philips, Creative and Image Director του Dior Makeup, το νέο κραγιόν ανανεώθηκε και παρουσιάζεται πιο εμβληματικό από ποτέ. Η νέα του φόρμουλα διαθέτει ένα μοναδικό εκχύλισμα λουλουδιών από κόκκινη παιώνια και έναν συνδυασμό ενεργών συστατικών από άνθη λουλουδιών, που προσφέρουν άνεση και εξαιρετική απόδοση.

Με μια μεγάλη γκάμα αποχρώσεων σε σατέν και βελούδινα φινιρίσματα ραπτικής, το Rouge Dior παραμένει σύγχρονο και επιθυμητό. «Η ανανέωση του Rouge Dior είναι πάντα μια συναρπαστική πρόκληση. Γιατί πώς μπορείς να κορυφώσεις ένα ήδη εξαιρετικό προϊόν; Και το κάναμε ξανά, μέσω της φόρμουλας, των συστατικών, της τεχνογνωσίας στα χρώματα και του savoir-faire», αποκαλύπτει ο Philips.

Η αναγέννηση του Rouge Dior σηματοδοτείται από μια καμπάνια που είναι ταυτόχρονα απρόσμενη και τολμηρή, αποτυπώνοντας τη σχέση μεταξύ του κραγιόν και του χρήστη. Γυρισμένη από τον οραματιστή σκηνοθέτη Bardia Zeinali, αυτή η καμπάνια περιλαμβάνει όχι μία, αλλά τέσσερις μούσες του οίκου που τυγχάνει να είναι και House Ambassadors. Την Yara Shahidi που ανοίγει την καμπάνια, την Dilraba Dilmurat, τη Rachel Zegler, και την Anya Taylor-Joy. Κάθε μούσα ενσαρκώνει ένα σύγχρονο όνειρο του Dior και η καμπάνια έχει ως υπόκρουση το ρυθμικό κομμάτι των Depeche Mode, Personal Jesus.

Ο διάσημος φωτογράφος μόδας Mario Sorrenti προσδίδει το μοναδικό στιλ της υπογραφής του για να δημιουργήσει μια σειρά εικαστικών με τις τέσσερις μούσες του Rouge Dior. Η πειραματική και εκλεπτυσμένη χρήση του χρώματος και του φωτός τονίζει τον μοντερνισμό και τη γραφική φύση της καμπάνιας, αφυπνίζοντας ξανά τη μαγική δύναμη του κόκκινου ως το απόλυτο χρώμα πάθους και θηλυκότητας του Dior.

Η αναγέννηση του κραγιόν σηματοδοτεί την έναρξη της νέας χρονιάς, καθώς και μια νέα εποχή για τον οίκο, ξεπερνώντας τα όρια του μοναδικού χρώματος, της υψηλής κάλυψης και του κραγιόν με μεγάλη διάρκεια, ενώ παράλληλα διατηρεί την υψηλή κληρονομιά του. Όπως το έθεσε εύστοχα ο Philips, «Το νέο Rouge Dior είναι έτοιμο να διατηρήσει το στέμμα του ως το κυρίαρχο κραγιόν».

Tags: dior, Peter Philips, Rouge Dior

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Catrice Spring Awakening – Αφεθείτε στην ανοιξιάτικη λάμψη!

Το clinéa λέει ‘Time out!’ στα σημάδια γήρανσης

Ο οίκος Molton Brown παρουσιάζει τη νέα του συλλογή Bluebell & Wild Strawberry!

Νέα VICHY MINERAL 89 Κρέμα-Gel Ενυδάτωσης 48Η με Ματ Αποτέλεσμα!

SHISEIDO – O εμβληματικός ορός ULTIMUNE της Shiseido αναβαθμίζεται και εισάγει μια νέα εποχή στην επιστήμη της περιποίησης της επιδερμίδας

Η FILORGA γιόρτασε την επιστήμη της αντιγήρανσης με ένα exclusive event στην Αθήνα!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.