• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

VIPARADE

Good Girl

DELUXE Magazine 19 Σεπτεμβρίου 2016

Στην πρώτη μεγάλη εκδήλωση της σεζόν, ο Όμιλος Σαράντη παρουσίασε το βράδυ της Πέμπτης 15 Σεπτεμβρίου το Good Girl, το νέο γυναικείο άρωμα του διάσημου οίκου μόδας και αρωμάτων Carolina Herrera, που από τις αρχές του έτους ανήκει επισήμως στο χαρτοφυλάκιό του. Πλήθος επωνύμων, εκπρόσωποι των Μέσων, digital influencers και επιλεγμένοι συνεργάτες έδωσαν το παρών σε ένα μοναδικό black tie event στο Grand Ballroom του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρεταννία, για να γνωρίσουν κατά αποκλειστικότητα το νέο άρωμα που θα κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά από τον κορυφαίο όμιλο καλλυντικών τις αμέσως επόμενες ημέρες και αναμένεται να γίνει best seller όπως και στο εξωτερικό. Οικοδεσπότης της βραδιάς ήταν ο κ. Κυριάκος Σαράντης, Αντιπρόεδρος του Ομίλου Σαράντη, ενώ κατά την παρουσίαση που έγινε από τις κυρίες Κατερίνα Γιαννακοπούλου, Διευθύντρια Επιλεκτικής Αρωμάτων Ομίλου Σαράντη, και Ανδρομάχη Καρελά, Senior Brand Manager, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν σε πρώτη προβολή την υψηλής αισθητικής καμπάνια -και backstage υλικό- που γυρίστηκε στη Νέα Υόρκη με επίσημο soundtrack τη θρυλική επιτυχία “Baby Did a Bad Bad Thing” του Chris Isaak και πρωταγωνίστρια το super model Karlie Kloss, απαθανατισμένη από το διεθνούς φήμης φωτογράφο Mario Testino. Στο τέλος της παρουσίασης, η guest of honor Δούκισσα Νομικού εμφανίστηκε στο ballroom και σε ένα ρόλο έκπληξη, με σύνθημα το #GoodToBeBad, προ(σ)κάλεσε τους παρευρισκόμενους να αρωματιστούν με το νέο άρωμα του οίκου που απευθύνεται στην αισθησιακή, γεμάτη αυτοπεποίθηση, θηλυκή και δυναμική γυναίκα. Τόσο το πρωτότυπο μπουκάλι, μια πανύψηλη γόβα στιλέτο σε midnight blue χρώμα με χρυσό τακούνι, όσο και το άρωμα αποτελούμενο από νότες γιασεμιού με κόκκους αρωματικού κακάο και μεθυστικού Tonka, ενθουσίασαν το κοινό, ενώ τα social media πήραν φωτιά από τις φωτογραφίες που δεν σταμάτησαν να ανεβάζουν «καλά» και «κακά» κορίτσια!

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Η Dyson άνοιξε pop-up store στην Ελλάδα, στην Astir Marina, Bουλιαγμένης

Εγκαίνια για την έκθεση φωτογραφίας «Αθήνα: Το Ζωντανό Παρελθόν» του Nikolai von Bismarck

Τα εγκαίνια της ομαδικής έκθεσης Spring – Summer Collection στην Γκαλερί Tsantilis Art

Η Αμερικανίδα γλύπτρια Κάρολ Φέρμαν στην Ελλάδα για τα εγκαίνια της έκθεσής της

Ένα micro Forest φυτεύεται στην καρδιά της Αθήνας από τη L’Oréal Hellas

Λαμπερό press event για το νέο bar & restaurant AMBER CELLAR του Ομίλου MITSIS στο Λιμάνι του Πειραιά

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.