• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

FASHION & STYLE, VIPARADE

Συνέντευξη: Stelios Koudounaris

DELUXE Magazine 25 Οκτωβρίου 2011

Ποια είναι η φιλοσοφία σας ως σχεδιαστή και ποια η πηγή έμπνευσής σας;
Σχεδιάζω για τη σύγχρονη γυναίκα, η οποία χωρίς να αποποιείται την εύθραυστη πλευρά της, είναι δυναμική και ξέρει τι θέλει, χωρίς να το διαπραγματεύεται, ενώ το πρότυπο του άνδρα που απευθύνονται τα ρούχα μου, δεν έχει ηλικία, είναι ένας ταξιδευτής που συνεχώς αναζητά καινούριες εμπειρίες και συναισθήματα…



Ποιος είναι ο βασικός άξονας της συλλογής S/S 2012 που παρουσιάσατε στην 10η Αthens Xclusive Designers Week;
Χρησιμοποίησα φυσικά υλικά σε συνδυασμό με κάποια εξαιρετικά νέα τεχνικά υφάσματα για να αποδώσω το βασικό θέμα της συλλογής που θα μπορούσε να ονομασθεί metropolitan safari. Mία καθαρά αστική προσέγγιση με έντονες αλλά και διακριτικές ταυτόχρονα παραπομπές σε κλασσικά σαφάρι στοιχεία σε ενα αλλόκοτο αλλά συγχρόνως ήπιο συνδυασμό με ελληνικά έθνικ χαρακτηριστικά και γήινα χρώματα, με το μαύρο να παίζει καθοριστικό ρόλο στη συλλογή.



Φέτος δημιουργήσατε την πρώτη σας ανδρική collection για το χειμώνα 2011-12. Με ποια κριτήρια σχεδιάσατε αυτή την σειρά;
Αγαπώ την ανδρική μόδα και είναι κάτι που ήθελα να κάνω εδώ και πολύ καιρό. Μπορεί η περίοδος που διανύουμε να μην ευνοεί τα καινούρια ξεκινήματα, αλλά η ανάγκη μου για δημιουργία καθώς και η επίμονη ζήτηση ανδρικών ρούχων από τους πελάτες μου, με οδήγησαν στη δημιουργία αυτής της πρώτης μίνι συλλογής η οποία διατηρεί τους καθιερωμένους κανόνες κομψότητας με διαχρονικά υλικά, ακρίβεια στην κατασκευή και άνετες αναλογίες στην εφαρμογή που είναι και οι κύριες σχεδιαστικές αρχές της συλλογής, ενώ αποκηρύσσεται κάθετι που δεν είναι απαραίτητο, δημιουργώντας έτσι μία ολοκληρωμένη και εύχρηστη πρόταση για όλες τις ώρες της ημέρας.



Πιστεύετε ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τη μόδα?
Η οικονομική κρίση έκανε τους καταναλωτές πιο εκλεκτικούς και απαιτητικούς. Όλοι πλέον θέλουν να έχουν στην γκαρνταρόμπα τους λιγότερα αλλά πιο διαχρονικά και υψηλής ποιότητας ρούχα. Είναι λοιπόν μία ευκαιρία να ανέβει ο πήχης της ποιότητας κατασκευής, πρώτων υλών και σχεδιασμού.
 

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Υψηλή ραπτική για καλό σκοπό: Η Celia Kritharioti και οι δημιουργίες της στο εμβληματικό Gala “Save Venice”!

Η 36η Εβδομάδα Μόδας με Maison Zoulias στο πάντα εντυπωσιακό Δημοτικό Θέατρο Πειραιά!

Sparkling – Η A Jewel Made in Greece επισφραγίζει τη συνεργασία της με τη Μαρία Κορινθίου!

Η Tommy Hilfiger παρουσιάζει την καμπάνια Stray Kids, ανακοινώνοντας την άνοιξη 2025 ως μια σεζόν αυτοέκφρασης

H Folli Follie παρουσιάζει τη νέα συλλογή κοσμημάτων “Queen of Hearts”!

Miu Miu – Απολαύστε τη Spring Summer 2025 collection!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.