• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

DELUXE PINS, FASHION & STYLE

Ο Marc Jacobs στην υπηρεσία της Diet Coke

DELUXE Magazine 11 Φεβρουαρίου 2013

Η Diet Coke κλείνει φέτος τα 30 της χρόνια και το γιορτάζει φυσικά με ξεχωριστό τρόπο! Μας ανακοινώνει τη συνεργασία της με τον Marc Jacobs – Καλλιτεχνικός Διευθυντής του brand για το 2013- και με αφορμή την καμπάνια ‘Sparkling Together For 30 Years’ παρουσιάζει ένα έξυπνο short film/teaser με τίτλο ‘Marc Jacobs’ Photo Booth Break’, όπου βέβαια πρωταγωνιστεί ο ίδιος ο Marc Jacobs. Ο σχεδιαστής θα δώσει έναν αέρα ανανέωσης και το προσωπικό του στίγμα στην εικόνα του γνωστού αναψυκτικού, σχεδιάζοντας μία σειρά από συλλεκτικά μπουκάλια και κουτάκια με έμπνευση από τις δεκαετίες του ‘80s, ‘90s και ‘00s, δεκαετίες κατά τις οποίες η γυναικεία εικόνα γίνεται πιο δυνατή από ποτέ. Σε συνέχεια των επιτυχημένων συνεργασιών με τον Karl Lagerfeld και τον Jean Paul Gaultier, η Diet Coke επιλέγει αυτή τη φορά να αποκτήσει ένα νεανικό και πιο θαρραλέο αέρα, «κλέβοντας» λίγη από τη λάμψη του δημιουργικού, προκλητικού και μοντέρνου Marc Jacobs, που έχει καταφέρει να θεωρείται ο σχεδιαστής με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο της μόδας.

Ραφαέλα Στεργίου

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Άνοιγμα της πρώτης boutique Chloé monobrand στο City Link

Η Τζένη Θεωνά ενσαρκώνει τη σύγχρονη θηλυκότητα με Celia Kritharioti Couture στη Eurovision 2025!

Ο Calvin Klein ανεβάζει τη θερμοκρασία του καλοκαιριού με τον Cooper Koch και τα απόλυτα essentials της σεζόν

Curly vs. Straight: H KIKO MILANO παρουσίασε τις σειρές Haircare by Rossano Ferretti με ένα μοναδικό beauty event

«Αν δεν είναι το καλύτερο, δεν είναι MODOUS!»

Η Αθηνά Οικονομάκου είναι το απόλυτο #EnvieGirl στη νέα καμπάνια της Envie Shoes για τη σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2025!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.