• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

FASHION & STYLE

Η ανατολίτικη εξάπλωση των Galeries Lafayette

Μάρβα Τυρογιάννη 9 Νοεμβρίου 2017

Η γαλλική αλυσίδα πολυκαταστημάτων Galeries Lafayette σχεδιάζει να ανοίξει το δεύτερο κατάστημα της στην Κωνσταντινούπολη και το πρώτο της στην πόλη του Kuwait το 2019, αξιοποιώντας τους high-spending αγοραστές στη Μέση Ανατολή.

“Αυτά τα δύο έργα δίνουν περαιτέρω βάση στους στόχους μας για εδραίωση των θέσεών μας στη Μέση Ανατολή, όπου θα έχουμε ένα δίκτυο οκτώ καταστημάτων “, δήλωσε ο Nicolas Houze, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Το κατάστημα των 7.500 τετραγωνικών μέτρων στο Kuwait, βρίσκεται στο high-profile εμπορικό κέντρο Assima Mall, κοντά στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή της πόλης και θα λειτουργήσει υπό τη δικαιοδοσία του Ali Bin Ali, μιας οικογενειακής επιχείρησης λιανικής πώλησης και πολυτελών ειδών.

Το δεύτερο κατάστημα της Κωνσταντινούπολης στο εμπορικό κέντρο Vadistanbul έχει έκταση 6.000 τετραγωνικά μέτρα και λειτουργεί με franchise με τον όμιλο DEMSA, έναν τουρκικό λιανοπωλητή. Ο όμιλος Galeries Lafayette, γνωστός για το flaghsip κατάστημα Boulevard Haussmann στο Παρίσι, διαθέτει επίσης καταστήματα στο Βερολίνο, την Jakarta, το Dubai, τη Βηρυτό και το Πεκίνο.

Σε μια έκθεση σχετικά με την παγκόσμια βιομηχανία ειδών πολυτελείας, φέτος, η Deloitte κατέγραψε τη Μέση Ανατολή ως μια σημαντική αγορά ανάπτυξης, με υψηλές δαπάνες στο Qatar και το Abu Dhabi, η οποία είναι πόλος έλξης για εξαιρετικά υψηλές πωλήσεις μεγάλων brand.

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

«Αν δεν είναι το καλύτερο, δεν είναι MODOUS!»

Υψηλή ραπτική για καλό σκοπό: Η Celia Kritharioti και οι δημιουργίες της στο εμβληματικό Gala “Save Venice”!

Η 36η Εβδομάδα Μόδας με Maison Zoulias στο πάντα εντυπωσιακό Δημοτικό Θέατρο Πειραιά!

Sparkling – Η A Jewel Made in Greece επισφραγίζει τη συνεργασία της με τη Μαρία Κορινθίου!

Η Tommy Hilfiger παρουσιάζει την καμπάνια Stray Kids, ανακοινώνοντας την άνοιξη 2025 ως μια σεζόν αυτοέκφρασης

H Folli Follie παρουσιάζει τη νέα συλλογή κοσμημάτων “Queen of Hearts”!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.