• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

FASHION & STYLE

Η νέα εορταστική καμπάνια του οίκου Gucci και ο μύθος του Ικάρου

Μάρβα Τυρογιάννη 17 Νοεμβρίου 2017

Ο οίκος Gucci υποδέχεται την εορταστική περίοδο αποκαλύπτοντας την καμπάνια και την επιλογή προϊόντων για δώρα, η οποία θα υποστηριχθεί από ψηφιακές δραστηριότητες. Μεταξύ πολλών κατηγοριών – που κυμαίνονται από μπλουζάκια και παπούτσια έως τσάντες, κοσμήματα, παιδικά ενδύματα ακόμη και είδη από πορσελάνη – η επιλογή προϊόντων βρίσκεται στον πυρήνα ενός νέου art book που κυκλοφόρησε ο οίκος σε συνεργασία με τον Ισπανό καλλιτέχνη Ignasi Monreal.
Ο Monreal σχεδίασε μια σειρά από ψηφιακά έργα τέχνης που ενσωματώνουν προϊόντα της Gucci και ανέπτυξε μια αφήγηση εμπνευσμένη από την ιστορία της πτώσης του Ικάρου.
“Ο Ίκαρος με συναρπάζει λόγω της ιστορίας του, η οποία θα μπορούσε να λειτουργήσει και σαν μάντρα”, δήλωσε ο Monreal.”
Αν πετάς πολύ κοντά στον ήλιο, θα καείς. Αν πετάξεις πολύ χαμηλά, θα πνιγείς στη θάλασσα. Δείχνει εντελώς προφανές, αλλά το βρίσκω πολύ διαχρονικό και καθησυχαστικό. Πρέπει να βρούμε ένα μεσαίο σημείο για να προσγειωθούμε στην άλλη πλευρά “, συνέχισε επισημαίνοντας την” περίπλοκη ανθρώπινη κατάσταση “
Οι εικονογραφήσεις στο βιβλίο περιλαμβάνουν belt-bags φορεμένες σε αγάλματα, μικρά δερμάτινα είδη τοποθετημένα σε μια σύγχρονη, αναγεννησιακά εμπνευσμένη σύνθεση νεκράς φύσης, και γατάκια που φορούν γυαλιά ηλίου και αναδύονται από κούπες της Gucci, μεταξύ άλλων.

Tags: deluxe

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Ο οίκος Michael Kors ανακοινώνει το άνοιγμα νέου καταστήματος στη Θεσσαλονίκη

Άνοιγμα της πρώτης boutique Chloé monobrand στο City Link

«Αν δεν είναι το καλύτερο, δεν είναι MODOUS!»

Υψηλή ραπτική για καλό σκοπό: Η Celia Kritharioti και οι δημιουργίες της στο εμβληματικό Gala “Save Venice”!

Η 36η Εβδομάδα Μόδας με Maison Zoulias στο πάντα εντυπωσιακό Δημοτικό Θέατρο Πειραιά!

Sparkling – Η A Jewel Made in Greece επισφραγίζει τη συνεργασία της με τη Μαρία Κορινθίου!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.