• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

FASHION & STYLE, VIPARADE

Συνέντευξη: Ourania_Kay

DELUXE Magazine 19 Οκτωβρίου 2011

Τι αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για την φετινή χειμωνιάτικη συλλογή σας; Υπάρχει μια διαδικασία που ακολουθείτε κάθε φορά για να αποφασίσετε το θέμα και το στυλ;


Η χειμερινή μου συλλογή αποτελείται και για μένα αλλά και για εκείνους που θα αποκτήσουν κάποιο ρούχο, από στοιχεία πειραματισμού και μοναδικότητας. Για μένα, έχοντας την ανάγκη να πειραματιστώ με διαφορετικά υφάσματα και φόρμες, και για τους καταναλωτές, έχοντας την ανάγκη να τα φορέσουν και να αναδείξουν τα προτερήματά τους μέσα από αυτά.
Γενικά, για το πως αποφασίζεται το θέμα της κάθε συλλογής δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη διαδικασία, αρκεί μόνο να αφεθώ στην εκάστοτε έμπνευση. Από ‘κει και έπειτα, τα βήματα είναι πιο καθορισμένα μιας και πρέπει να μπουν σε τάξη οι συγκεχυμένες ιδέες και να συνθέσουν μια συμπαγή και ολοκληρωμένη θεματική ενότητα.


Μιλήστε μας λίγο για τις βασικές σας επιρροές;


Έχοντας υπάρξει αρκετά χρόνια λάτρης της μόδας από την πλευρά του καταναλωτή, ως δημιουργός πλέον, λειτουργώ βάσει αυτού. Ετοιμάζω λοιπόν συλλογές βάσει του τι θα ήθελα να δω να κυκλοφορεί γύρω μου κάθε σεζόν. Ρούχα που θα φορεθούν, θα εντυπωσιάσουν, θα αγαπηθούν και θα προσφέρουν στο άτομο που τα φοράει την σιγουριά ότι έκανε μια αποδοτική αγορά.


Ποιους άλλους σχεδιαστές της γενιάς σας θαυμάζετε;


Τα περισσότερα παιδιά της γενιάς μου που βρίσκονται αυτή την στιγμή στο προσκήνιο της μόδας κάνουν σοβαρές δουλειές και προσπαθούν πάντα για το καλύτερο. Θαυμάζω λοιπόν και εκτιμάω ιδιαίτερα σχεδιαστές όπως ο Στέλιος Κουδουνάρης, ο Δημήτρης Πέτρου, οι Mi-Ro, ο Κων/νος Μελής και ο Γιάννης Λάσκος, ο Σωτήρης Γεωργίου και η Μαίρη Κατράντζου.


H Mόδα σήμερα θέλει πιο ασφαλείς collections με σαφή προσανατολισμό στη μαζική αγορά-δεν βλέπουμε πια με την ίδια ένταση τους ριψοκίνδυνους πειραματισμούς του παρελθόντος- ενώ την ίδια στιγμή το διαδίκτυο άνοιξε απέραντους ορίζοντες. Αυτό είναι σημείο εκκίνησης μιας νέα εποχής;


Δεν βρίσκω κάποια σύνδεση μεταξύ των δυο. Πιστεύω πως χώρος και ένταση για πειραματισμό και νέες ιδέες πάντα θα υπάρχει. Το άν κάποιοι οίκοι και κάποιοι σχεδιαστές αποφάσισαν να εντάξουν πιο έντονα στοιχεία εμπορικότητας στις συλλογές τους, αυτό δεν τους αφαιρεί από ένταση. Όσων αφορά στο διαδίκτυο, φυσικά από τότε που μπήκε στην ζωή μας σήμανε το ξεκίνημα μιας νέας εποχής σε όλους τους κλάδους, και κατά συνέπεια και στην μοδά.


Πως βλέπετε τον τρόπο που ανταποκρίνονται στη μόδα οι Eλληνίδες;


Γενικά παρατηρώ μία δυσπιστία στον τρόπο που αντιμετωπίζουμε την μόδα, την οποία όμως δυσπιστία θεωρώ πως όσο εξελλίσονται οι τάσεις τόσο την ξεπερνάμε.


Για ποιο διάσημο πρόσωπο θα θέλατε να σχεδιάσετε μια δημιουργία σας;


Για όποιο διάσημο (και μη) πρόσωπο θα ήθελε να φορέσει μία δημιουργία μου.


Ποια είναι τα σχέδιά σας για το άμεσο μέλλον;


Να ασχοληθώ λίγο περισσότερο με την χονδρική ώστε ο κόσμος να βρίσκει σε περισσότερα σημεία τα ρούχα μας. Και φυσικά να δρομολογήσω συνεργασίες με το εξωτερικό, κάτι που έχει μείνει πίσω λόγω φόρτου εργασίας.


Περιγράψτε μας την συλλογή Άνοιξη – Καλοκαίρι 2012 που θα παρουσιάσετε στην 10η Athens Xclusive Designers Week.


Είναι μια συλλογή που συνδυάζει άρτια στοιχεία pret-a-porter με στοιχεία υψηλής ραπτικής. Μία συλλογή γεμάτη χρώματα, αέρινες φόρμες και ρούχα που θα μπορούσε ο καθένας να φορέσει στην καθημερινότητά του αλλά και σε κάποια πιο επίσημή του εμφάνιση αντίστοιχα. Τα περισσότερα looks είναι unisex, ενώ για πρώτη φορά φέτος θα παρουσιάσω και την αντρική μου σειρά.

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Άνοιγμα της πρώτης boutique Chloé monobrand στο City Link

«Αν δεν είναι το καλύτερο, δεν είναι MODOUS!»

Υψηλή ραπτική για καλό σκοπό: Η Celia Kritharioti και οι δημιουργίες της στο εμβληματικό Gala “Save Venice”!

Η 36η Εβδομάδα Μόδας με Maison Zoulias στο πάντα εντυπωσιακό Δημοτικό Θέατρο Πειραιά!

Sparkling – Η A Jewel Made in Greece επισφραγίζει τη συνεργασία της με τη Μαρία Κορινθίου!

Η Tommy Hilfiger παρουσιάζει την καμπάνια Stray Kids, ανακοινώνοντας την άνοιξη 2025 ως μια σεζόν αυτοέκφρασης

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.