Η πρώτη καμπάνια Roberto Cavalli με την υπογραφή του Paul Surridge είναι ήδη on και το μόνο που μένει είναι η απήχηση στο κοινό.

Ο Βρετανός σχεδιαστής που έχει ήδη περάσει από Calvin Klein, Zegna, Burberry και Jil Sander ανέλαβε Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ιταλικού οίκου μετά την αποχώρηση του Peter Dundas και οπτικοποιεί πλέον το δικό του όραμα μέσα από την καμπάνια για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 18.

Tags: fashion, style
Σχετικές αναρτήσεις
«Αν δεν είναι το καλύτερο, δεν είναι MODOUS!»
Υψηλή ραπτική για καλό σκοπό: Η Celia Kritharioti και οι δημιουργίες της στο εμβληματικό Gala “Save Venice”!
Η 36η Εβδομάδα Μόδας με Maison Zoulias στο πάντα εντυπωσιακό Δημοτικό Θέατρο Πειραιά!
Sparkling – Η A Jewel Made in Greece επισφραγίζει τη συνεργασία της με τη Μαρία Κορινθίου!
Η Tommy Hilfiger παρουσιάζει την καμπάνια Stray Kids, ανακοινώνοντας την άνοιξη 2025 ως μια σεζόν αυτοέκφρασης
H Folli Follie παρουσιάζει τη νέα συλλογή κοσμημάτων “Queen of Hearts”!