• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

BEAUTY & WELLNESS, GOODLIFE

Το Acqua for Life σε 3 ηπείρους

DELUXE Magazine 20 Φεβρουαρίου 2015

Tο 2014 αποτέλεσε την τέταρτη συνεχή χρονιά κατά την οποία ο Giorgio Armani και ο οργανισμός Green Cross International συνεργάστηκαν για να παρέχουν ασφαλές και καθαρό νερό σε όσους το χρειάζονται. Σημειώθηκε αξιόλογη επέκταση του προγράμματος στη Σρι Λάνκα, στην Ακτή Ελεφαντοστού και στη Σενεγάλη, κάνοντας επτά τις χώρες που επωφελούνται αυτής της συνεργασίας.

Το Acqua for Life (Νερό για τη Ζωή) αποτελεί μια ανθρωπιστική καμπάνια σε παγκόσμιο επίπεδο που ξεκίνησε το 2011 από τον Giorgio Armani. Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε με την εξής βασική σκέψη: το νερό είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της ζωής, και εντούτοις σε πολλές περιοχές του κόσμου η πρόσβαση σε αυτό το βασικό στοιχείο είναι ένας διαρκής αγώνας. 768 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο στερούνται ασφαλών πηγών πόσιμου νερού.Τα παιδιά είναι τα πιο ευαίσθητα και τα πρώτα θύματα: 4,000 παιδιά σε όλο τον κόσμο πεθαίνουν από ασθένειες που προκαλούνται από την κατανάλωση μη καθαρού ή μολυσμένου νερού. Ο στόχος του προγράμματος Acqua for Life είναι να προσφέρει ασφαλή πρόσβαση σε καθαρό νερό σε αυτούς που το χρειάζονται.

Το Acqua for Life θα συνεχίσει το 2015 να αναζητά και να δεσμεύει ένα ευρύτερο κοινό στη σημαντική ιδέα της παροχής του πολυτιμότερου αγαθού που είναι το νερό. Επίσης, είναι παρόν στις ΗΠΑ όπου ο Giorgio Armani υποστηρίζει για πέμπτη χρονιά τη UNICEF στο Tap Project. Αυτή η εθνική καμπάνια προσφέρει καθαρό νερό και σωστές συνθήκες υγιεινής σε σχολεία και κοινότητες, ενώ προωθεί τις ασφαλείς συνήθειες υγιεινής σε παιδιά σε όλο τον κόσμο σε περισσότερες από 100 χώρες.

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

L’Oréal Hellas – Η Ομορφιά που Κινεί τον Κόσμο: Μια θεαματική εμπειρία στη Γαλλική Πρεσβεία

Catrice Spring Awakening – Αφεθείτε στην ανοιξιάτικη λάμψη!

Το clinéa λέει ‘Time out!’ στα σημάδια γήρανσης

Ο οίκος Molton Brown παρουσιάζει τη νέα του συλλογή Bluebell & Wild Strawberry!

Νέα VICHY MINERAL 89 Κρέμα-Gel Ενυδάτωσης 48Η με Ματ Αποτέλεσμα!

Πώς να γίνετε άνθρωπος εμπιστοσύνης

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.