• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

TASTE & STYLE

Chiquita goes POP – Νέα, ειδική έκδοση του μπλε αυτοκόλλητου από τον Romero Britto

Κωνσταντίνος ΜπουγάςΚωνσταντίνος Μπουγάς 2 Ιανουαρίου 2019

ChiquitaLogo01Front

Η Chiquita προσφέρει λάμψη και fun διάθεση σε όλους τους καταναλωτές με μια ειδική έκδοση του πασίγνωστου μπλε αυτοκόλλητου. Το γνωστό label παραγωγής μπανάνας, ανακοίνωσε τη συνεργασία του με τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto, σε μια σειρά αποκλειστικών αυτοκόλλητων, τα οποία θα κοσμούν όλες τις μπανάνες Chiquita για έναν μήνα.

 

Τι πιο παιχνιδιάρικο από το συνδυασμό του μπλε και του κίτρινου, των χαρακτηριστικών χρωμάτων της Chiquita, με τα χρώματα του ουράνιου τόξου; Με τις μέρες του χειμώνα να γίνονται όλο και πιο μουντές, η Chiquita παρουσιάζει μια πολύ λαμπερή και ξεχωριστή συνεργασία με τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto.

Ο Romero Britto, ο οποίος είναι ιδιαίτερα γνωστός για τα πολύχρωμα και γεμάτα θετική ενέργεια έργα τέχνης του, έχει σχεδιάσει το limited edition αυτοκόλλητο της Chiquita που θα βρείτε σε όλες τις μπανάνες τις φετινές γιορτές.

Το εμβληματικό αυτοκόλλητο της Chiquita έχει γίνει το σύμβολο του φρούτου υψηλής ποιότητας και είναι σε κυκλοφορία από το 1963. Η προσέγγιση “Behind the Blue Sticker” που έχει υιοθετήσει η Chiquita, δίνει έμφαση στις προσπάθειες που καταβάλλει η εταιρεία για τη βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα σκοπός της είναι να δημιουργήσει μια θετική και μετρήσιμη επίδραση στις λειτουργίες της, μέσα από την εφαρμογή των αρχών της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρησιακές της πρακτικές.

“Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι και μας τιμά που ένας τόσο σπουδαίος καλλιτέχνης δέχτηκε να συνεργαστεί μαζί μας. Αισθανόμαστε ειλικρινά ότι με τον Romero Britto μοιραζόμαστε κοινές αξίες, όπως είναι το να κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητα των ανθρώπων ή να παρέχουμε ευκαιρίες για πρόσβαση στην εκπαίδευση και τη τέχνη για τα παιδιά,” δήλωσε η κα Bettina Stier Scatamachia, Global Marketing Director της Chiquita.

Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο
Η Chiquita θέλει να έχει θετικό και σημαντικό αντίκτυπο εφαρμόζοντας τις αρχές της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρηματικές πρακτικές της. Για να το επιτύχει, η Chiquita αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του κοινού καλού για τους εργαζομένους της και τις οικογένειές τους, για τις κοινότητες, για τη βιομηχανία φρούτων σαν σύνολο, καθώς και για το περιβάλλον στο οποίο ζούμε όλοι.

Tags: Chiquita, deluxe, Pop, Romero Britto, Αυτοκόλλητο, Μπανάνες

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Viva Paloma με Jose Cuervo & Three Cents Pink Grapefruit Soda!

St.George Lycabettus Hotel – Summer Loading!

Νέο ανοιξιάτικο μενού στα Frankie!

NJV Athens Plaza – Πάσχα στο Εστιατόριο The Parliament!

Πάσχα 2022 – Υπηρεσίες Catering από το N.J.V. Athens Plaza!

Ελληνική Πασχαλινή παράδοση στο St. Geoge Lycabettus Hotel!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2022 - Deluxe. All Rights Reserved.
Το DELUXE Magazine χρησιμοποιεί cookies για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεσαι τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα για την πολιτική απορρήτου μας