• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

BEAUTY & WELLNESS

Το Άρωμα σαν Τέχνη

DELUXE Magazine 29 Αυγούστου 2018

Ο όμιλος της Estée Lauder Hellas καλωσόρισε στην οικογένειά του τη μάρκα KILIAN, και γέμισε χαρά όσες τη λατρεύουν στη χώρα μας.

Σε ειδική εκδήλωση με την παρουσία του Σαράντη Τσιμιλίμη, Global Director of Education and Retail Strategy Development της μάρκας KILIAN, παρουσιάστηκε σε beauty editors και addicts το πολυτελές brand. Στο πλαίσιο της ομιλίας που παραχώρησε, ο κύριος Τσιμιλίμης ανέλαβε να μιλήσει για τη φιλοσοφία της μάρκας KILIAN, για τον ιδρυτή Kilian Hennessy, καθώς και για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της υψηλής αρωματοποιίας.

Από την ίδρυσή του το 2007, το brand KILIAN εκπροσωπεί το χώρο των υπερπολυτελών αρωμάτων και φιλοδοξεί να επιτύχει μία τέλεια συμφωνία μεταξύ κομψότητας και ασυμβίβαστης πολυτέλειας. Με την παραδοχή «Το Άρωμα σαν Τέχνη», τα απροσδόκητα αρώματα  αφηγούνται μία ολοκληρωμένη ιστορία ξυπνώντας τα συναισθήματα που εμπνέει ο τίτλος τους, όπως ένα λογοτεχνικό σενάριο.

Παράλληλα, κάθε υπερπολυτελές άρωμα KILIAN αποκτά μία ορατή υπόσταση, διεγείροντας τις αισθήσεις στο σύνολό τους. Από το μπουκάλι και το υλικό του μέχρι τις θήκες, τις κασετίνες και τα luxury clutches που συνοδεύουν τις συσκευασίες, το brand επισφραγίζει τη μετάβαση στο πραγματικό.

 

Tags: beauty, kilian

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Catrice Spring Awakening – Αφεθείτε στην ανοιξιάτικη λάμψη!

Το clinéa λέει ‘Time out!’ στα σημάδια γήρανσης

Ο οίκος Molton Brown παρουσιάζει τη νέα του συλλογή Bluebell & Wild Strawberry!

Νέα VICHY MINERAL 89 Κρέμα-Gel Ενυδάτωσης 48Η με Ματ Αποτέλεσμα!

SHISEIDO – O εμβληματικός ορός ULTIMUNE της Shiseido αναβαθμίζεται και εισάγει μια νέα εποχή στην επιστήμη της περιποίησης της επιδερμίδας

Η FILORGA γιόρτασε την επιστήμη της αντιγήρανσης με ένα exclusive event στην Αθήνα!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.