• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

BEAUTY & WELLNESS

Τα νέα αρώματα του Karl Lagerfeld

DELUXE Magazine 19 Μαρτίου 2014

Με αφετηρία την άνοιξη του 2014, ο Karl Lagerfeld ξεκινάει μια νέα σελίδα στην ιστορία του αρώματος, εμποτίζοντάς την με το διακριτικό, αλλά μοντέρνο στυλ το οποίο καθορίζει τη μόδα του, το σχέδιο, τη φωτογραφία, την εικόνα και την ψηφιακή καινοτομία. Μας κρατά το ενδιαφέρον και μας εντυπωσιάζει με κάθε του κίνηση. Αυτή τη φορά ο Karl λανσάρει ένα ζευγάρι αρωμάτων, ένα για τις γυναίκες και ένα για τους άνδρες, το οποίο επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του να κάνει το στυλ προσιτό σε όλους. Το Karl Lagerfeld Eau de Parfum για τις γυναίκες και το Eau de Toilette για τους άνδρες διακρίνονται από τον απόηχο που αφήνουν πίσω τους τα μπουκάλια και οι εικόνες που τα ενσαρκώνουν. Η υπογραφή του Karl μπορεί να φανεί στην επιμονή του να χρησιμοποιεί μόνο υψηλής ποιότητας πρώτες ύλες, τη χρήση του μαύρου και του λευκού, την κομψότητα του σχεδιασμού του, τον μοντερνισμό του μετάλλου που χρησιμοποιείται στο σχεδιασμό, την αισθητική που αποτυπώνεται στο μπουκάλι και στην ελκυστικότητα των αρώματα τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες.

Το άρωμα για τον Karl Lagerfeld είναι σημαντικό όσο και τα ρούχα και η συμβουλή του είναι ότι “ένα τζιν, ένα ωραίο πουκάμισο και ένα σακάκι είναι όλα όσα χρειάζεται ένα αγόρι – ή ένα κορίτσι, ή ένας μεγαλύτερος άνδρας ή γυναίκα. Στην πραγματικότητα ο καθένας. Είναι τα βασικά κομμάτια στις μέρες μας” που μαζί με ένα άρτιο και εντυπωσιακό άρωμα δημιουργούν την ιδανική μας εικόνα.

karl.com


Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

L’Oréal Hellas – Η Ομορφιά που Κινεί τον Κόσμο: Μια θεαματική εμπειρία στη Γαλλική Πρεσβεία

Catrice Spring Awakening – Αφεθείτε στην ανοιξιάτικη λάμψη!

Το clinéa λέει ‘Time out!’ στα σημάδια γήρανσης

Ο οίκος Molton Brown παρουσιάζει τη νέα του συλλογή Bluebell & Wild Strawberry!

Νέα VICHY MINERAL 89 Κρέμα-Gel Ενυδάτωσης 48Η με Ματ Αποτέλεσμα!

SHISEIDO – O εμβληματικός ορός ULTIMUNE της Shiseido αναβαθμίζεται και εισάγει μια νέα εποχή στην επιστήμη της περιποίησης της επιδερμίδας

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.