• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

DELUXE PINS, FASHION & STYLE

Ο David Beckham “γδύνεται” για την Η&M

DELUXE Magazine 11 Ιανουαρίου 2013

Η σουηδική εταιρεία κάλεσε τον Guy Ritchie και του ανέθεσε τη νέα της διαφημιστική καμπάνια ανδρικών εσωρούχων και εκείνος δημιούργησε το ”David Beckham Bodywear”, τηλεοπτικό φιλμ με πρωταγωνιστή το ”Spicy Boy” που για πρώτη φορά σε διαφημιστικό αναλαμβάνει δράση, γίνεται ήρωας και υπό το άγρυπνο βλέμμα του σκηνοθέτη επιδίδεται σε μία καταδίωξη στους δρόμους
του Beverly Hills φορώντας μόνο το μποξεράκι του..! Τα υπόλοιπα στους δέκτες σας από τις 6 Φεβρουαρίου, ημέρα του παγκόσμιου λανσαρίσματος της καμπάνιας.

Ιωάννα Μαυρομάτη

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Το Avra Bar στο Four Seasons Astir Palace Hotel Athens υποδέχεται τον Νίκο Ταχμάζη ως νέο Bar Manager

Ο οίκος Michael Kors ανακοινώνει το άνοιγμα νέου καταστήματος στη Θεσσαλονίκη

Η IKEA φέρνει στο σπίτι τα χρώματα του καλοκαιριού και ανανεώνει τους χώρους μας με τολμηρή διάθεση

Bobbi Brown Beach: Το best seller άρωμα που μυρίζει καλοκαίρι

Ώρα για το πιο JUICY BOMB party!

Ήλιος, νερό και AVÈNE. Μια εμπειρία που δεν μίλησε μόνο για προστασία – τη μετέφρασε σε πράξη!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.