• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

DELUXE PINS, FASHION & STYLE

Ο David Beckham “γδύνεται” για την Η&M

DELUXE Magazine 11 Ιανουαρίου 2013

Η σουηδική εταιρεία κάλεσε τον Guy Ritchie και του ανέθεσε τη νέα της διαφημιστική καμπάνια ανδρικών εσωρούχων και εκείνος δημιούργησε το ”David Beckham Bodywear”, τηλεοπτικό φιλμ με πρωταγωνιστή το ”Spicy Boy” που για πρώτη φορά σε διαφημιστικό αναλαμβάνει δράση, γίνεται ήρωας και υπό το άγρυπνο βλέμμα του σκηνοθέτη επιδίδεται σε μία καταδίωξη στους δρόμους
του Beverly Hills φορώντας μόνο το μποξεράκι του..! Τα υπόλοιπα στους δέκτες σας από τις 6 Φεβρουαρίου, ημέρα του παγκόσμιου λανσαρίσματος της καμπάνιας.

Ιωάννα Μαυρομάτη

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Black Orchid Reserve: Ένα Αισθησιακό Ταξίδι στον Κόσμο των Σπάνιων Λουλουδιών

Η Tommy Hilfiger παρουσιάζει τη φθινοπωρινή καμπάνια για το 2025 με τίτλο “The Hilfiger Racing Club”

Ο Μικρός Βορράς παρουσιάζει την παράσταση «Ελένη» του Ευριπίδη!

Οι 10 Επικρατέστερες Τάσεις από το Μιλάνο για Φθινόπωρο/Χειμώνα 2025-26

FRAME x Sotheby’s: Μια ξεχωριστή συνεργασία μόδας και τέχνης

L’Eau Pure – Το νέο, πολύχρωμο eau de parfum από τον οίκο Kenzo

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.