• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

DELUXE PINS, PERISCOPE

“Speak Aθenian. Be an Aθenian.”

DELUXE Magazine 14 Δεκεμβρίου 2015

Τη νέα καμπάνια επικοινωνίας και προώθησης της πόλης της Αθήνας “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” παρουσίασαν σήμερα ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η Marketing Greece.

Με στόχο την ανάδειξη της Αθηναϊκής εμπειρίας και την προώθηση της πόλης ως city break προορισμό, η νέα ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια αποκαλύπτει τον ιδιαίτερο συνδυασμό της ιστορικότητας και του ξεχωριστού σύγχρονου προφίλ της Αθήνας.
“Hipstoricαl”, “Philosofα”, “Theαtricult”, “Bistrocrαcy”… Μια σύνθεση ελληνικών και αγγλικών όρων, με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες, δημιουργεί νέες λέξεις που αποτυπώνουν με φαντασία τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Αθήνας, πέρα από τις όποιες δυσκολίες, απολαμβάνουν την κάθε μέρα, το μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας, σε μια πόλη που προσφέρει την ξεχωριστή προσωπικότητα, αλλά και την απολαυστική θάλασσά της, σε απόσταση μόλις μισής ώρας.

Η δημιουργική προσέγγιση της καμπάνιας είναι ένα ευρηματικό όχημα για την περαιτέρω διείσδυση του προορισμού της Αθήνας σε νέα κοινά και νέες αγορές, με στόχο την επέκταση των ημερών παραμονής στην πόλη. Η καμπάνια δημιουργήθηκε μετά από ανάλυση και μελέτη του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, από την Marketing Greece και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και αποτελεί συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής καμπάνιας “I’m an Athenian too”.

Έτσι, αφού οι περυσινοί συμμετέχοντες έγιναν Αθηναίοι, η συμμετοχή συνεχίζεται και οι “Aθenians” μαθαίνουν πλέον να.. μιλούν αθηναϊκά!

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Το Avra Bar στο Four Seasons Astir Palace Hotel Athens υποδέχεται τον Νίκο Ταχμάζη ως νέο Bar Manager

Ο οίκος Michael Kors ανακοινώνει το άνοιγμα νέου καταστήματος στη Θεσσαλονίκη

Η IKEA φέρνει στο σπίτι τα χρώματα του καλοκαιριού και ανανεώνει τους χώρους μας με τολμηρή διάθεση

Bobbi Brown Beach: Το best seller άρωμα που μυρίζει καλοκαίρι

Οι «Μεγάλες Ταινίες, Μεγάλες Δευτέρες» επιστρέφουν στον θερινό κινηματογράφο Ριβιέρα

Ώρα για το πιο JUICY BOMB party!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.