• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

FASHION & STYLE, VIPARADE

Νέα συνεργασία για τον Nicholas Kirkwood

DELUXE Magazine 30 Σεπτεμβρίου 2013

Η Samsung Electronics και ο γνωστός σχεδιαστής, Nicholas Kirkwood, παρουσίασαν πρόσφατα μια νέα σειρά αποκλειστικών αξεσουάρ για το GALAXY Note 3. Η ανακοίνωση έγινε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου (London Fashion Week), της οποίας επίσημος χορηγός ήταν η Samsung.

Ο Nicholas Kirkwood λάνσαρε την πρώτη του συλλογή την άνοιξη του 2005, έχοντας ως στόχο να αμφισβητήσει τα δεδομένα στη μόδα των πολυτελών γυναικείων υποδημάτων. Η συλλογή του αποτέλεσε ένα μείγμα παράδοσης και μοντερνισμού, λαμβάνοντας εξαιρετικές κριτικές από ανθρώπους της βιομηχανίας. Ο Nicholas Kirkwood, εκτός από την προσωπική του συλλογή, έχει συνεργαστεί με πολλές αναγνωρισμένες και νέες, υποσχόμενες μάρκες, όπως Fendi, Erdem και Peter Pilotto. Μετά το λανσάρισμα της δικής του συλλογής, έχει λάβει αναγνώριση τόσο για το έργο του όσο και για την προοπτική του. www.nicholaskirkwood.com

Τα αποκλειστικά αξεσουάρ της συνεργασίας του με τη Samsung Electronics, θα χρησιμοποιούν την υπογραφή Chevron Pattern του Nicholas Kirkwood και θα γίνουν διαθέσιμα παγκοσμίως τόσο σε καταστήματα λιανικής όσο και online, σε δύο χρωματικές επιλογές: άσπρο και μαύρο. Αυτή είναι μόνο η αρχή της συνεργασίας της Samsung με τον Nicholas Kirkwood, καθώς, στην πορεία, θα λανσαριστούν και νέα αξεσουάρ στην ίδια κατεύθυνση, ενώ η συνεργασία θα επεκταθεί και σε περισσότερα προϊόντα της σειράς GALAXY.

«Είμαι ενθουσιασμένος που συνεργάζομαι ξανά με τη Samsung. Κατά το σχεδιασμό της θήκης της συσκευής, στόχος μου ήταν να εκφράσω και την ποιότητα και τη δημιουργικότητα της Samsung, χρησιμοποιώντας στοιχεία από τη φετινή Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου», ανέφερε ο Nicholas Kirkwood.

Τέτοιες συνεργασίες αποδεικνύουν ότι η μόδα και η τεχνολογία μπορούν να συνδεθούν, ενώ έρχονται να προστεθούν σε μια σειρά συνεργασιών που έχει υλοποιήσει η Samsung με την περσινή Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, το Fashion Fringe του 2011, τη Vogue Fashion’s Night Out και το Spencer Hart.

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Ο οίκος Michael Kors ανακοινώνει το άνοιγμα νέου καταστήματος στη Θεσσαλονίκη

Άνοιγμα της πρώτης boutique Chloé monobrand στο City Link

«Αν δεν είναι το καλύτερο, δεν είναι MODOUS!»

Υψηλή ραπτική για καλό σκοπό: Η Celia Kritharioti και οι δημιουργίες της στο εμβληματικό Gala “Save Venice”!

Η 36η Εβδομάδα Μόδας με Maison Zoulias στο πάντα εντυπωσιακό Δημοτικό Θέατρο Πειραιά!

Sparkling – Η A Jewel Made in Greece επισφραγίζει τη συνεργασία της με τη Μαρία Κορινθίου!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.