Η νέα διαφημιστική καμπάνια του οίκου Kenzo για τις συλλογές Άνοιξη/Καλοκαίρι 14 ξεκινάει από τη μόδα και “αποθεώνει” τον σουρεαλισμό. Μέσα από τη συνεργασία με το περιοδικό Toilet Paper, το ευφάνταστο concept προβολής των συλλογών Kenzo είναι έτοιμο να πρωταγωνιστήσει σε περιοδικά, sites και fashion blogs και να εντυπωσιάσει με τη διαφορετικότητά του.
Μαρία Σαγάνα
Σχετικές αναρτήσεις
Ο οίκος Michael Kors ανακοινώνει το άνοιγμα νέου καταστήματος στη Θεσσαλονίκη
Άνοιγμα της πρώτης boutique Chloé monobrand στο City Link
«Αν δεν είναι το καλύτερο, δεν είναι MODOUS!»
Υψηλή ραπτική για καλό σκοπό: Η Celia Kritharioti και οι δημιουργίες της στο εμβληματικό Gala “Save Venice”!
Η 36η Εβδομάδα Μόδας με Maison Zoulias στο πάντα εντυπωσιακό Δημοτικό Θέατρο Πειραιά!
Sparkling – Η A Jewel Made in Greece επισφραγίζει τη συνεργασία της με τη Μαρία Κορινθίου!