• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

FASHION & STYLE

Folli Follie time!

DELUXE Magazine 5 Μαΐου 2014

Η παγκόσμια ώρα συντονίστηκε με ώρα Βασιλείας για άλλη μια φορά, καθώς η έκθεση Baselworld προσέλκυσε το ενδιαφέρον της διεθνούς σκηνής ωρολογοποιίας. Η Messeplatz αποτέλεσε σημείο αναφοράς, καθώς όποιος επιθυμούσε να συγχρονιστεί με τις πιο πρόσφατες τάσεις στον χώρο του ρολογιού επισκέφθηκε την έκθεση Baselworld. Η Folli Follie και η Links of London δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν από την πλέον αναγνωρισμένη έκθεση ωρολογοποιίας στον κόσμο.
Για 11η συνεχή χρονιά η Folli Follie έδωσε το «παρών» μεταδίδοντας σε όλους τους επισκέπτες την απαράμιλλη θετική διάθεση και κοσμοπολίτικη αίσθηση στιλ που την χαρακτηρίζουν. Το επιβλητικό και κομψό της stand, τοποθετημένο σε κεντρική και προνομιακή θέση στο Hall of Sensations, φιλοξένησε την iconic συλλογή Watchalicious. Απέριττο, minimal και επιτυγχάνοντας την ιδανική fashion ισορροπία μεταξύ μαύρου και πορτοκαλί, το stand της Folli Follie προσκάλεσε όλους στο πιο κοσμοπολίτικο μπαρ, προσφέροντας το πιο ευφάνταστο κοκτέιλ μόδας.
Η παρουσία στη διεθνή έκθεση της Βασιλείας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και για την εμπνευσμένη Βρετανική μάρκα κοσμημάτων Links of London. Συνεχίζοντας να παρασύρει τους επισκέπτες η Links of London, επέλεξε να παρουσιάσει αποκλειστικά ρολόγια αυτή τη χρονιά, επιθυμώντας να ενδυναμώσει την παρουσία της μάρκας στον κλάδο. Με παράδοση στον σχεδιασμό υπέροχων κομματιών, η εμβληματική Βρετανική μάρκα έχει καθιερωθεί για την ποιοτική τεχνοτροπία και τον πρωτοποριακό σχεδιασμό που χαρακτηρίζει κάθε ρολόι. Μια υπηρεσία προσωποποιημένης χάραξης έδωσε μια ξεχωριστή νότα στο stand της Links of London συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον πελατών και media που ήθελαν να δώσουν μια μοναδική και προσωπική πινελιά στα δώρα τους.

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

«Αν δεν είναι το καλύτερο, δεν είναι MODOUS!»

Υψηλή ραπτική για καλό σκοπό: Η Celia Kritharioti και οι δημιουργίες της στο εμβληματικό Gala “Save Venice”!

Η 36η Εβδομάδα Μόδας με Maison Zoulias στο πάντα εντυπωσιακό Δημοτικό Θέατρο Πειραιά!

Sparkling – Η A Jewel Made in Greece επισφραγίζει τη συνεργασία της με τη Μαρία Κορινθίου!

Η Tommy Hilfiger παρουσιάζει την καμπάνια Stray Kids, ανακοινώνοντας την άνοιξη 2025 ως μια σεζόν αυτοέκφρασης

H Folli Follie παρουσιάζει τη νέα συλλογή κοσμημάτων “Queen of Hearts”!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.