• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

FASHION & STYLE

“Music Takes Us Further” by Tommy Jeans

DELUXE Magazine 12 Απριλίου 2021

H Tommy Hilfiger τονίζει την δύναμη της δημιουργικότητας με στόχο να εμπνεύσει την κοινωνική αλλαγή μέσω της καμπάνιας Tommy Jeans “Music Takes Us Further”.

Η καμπάνια για την Άνοιξη 2021 βασίζεται στη μουσική κληρονομιά του brand. Η φιλοσοφία της καμπάνιας περιλαμβάνει ένα ιδιαίτερο mix από δημιουργικά ταλέντα που περιλαμβάνουν μουσικούς, ποιητές και ακτιβιστές προερχόμενοι από διαφορετικές κοινότητες. Κάθε ένας μοιράζεται μία μοναδική προοπτική για το πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μουσική ως μέσο έμπνευσης της κοινωνικής αλλαγής, παροτρύνοντας τους υπoστηρικτές του να συνεισφέρουν σε ένα μέλλον που  “Wastes Nothing and Welcomes All”.

 

Η ανοιξιάτικη συλλογή 2021 TOMMY JEANS  είναι επηρεασμένη από urban και athletic στοιχεία. Τα κλασικά στυλ και οι διαχρονικές τάσεις έχουν αναβαθμιστεί με ένα φρέσκο σύγχρονο twist παρέχοντας μία ευρεία γκάμα από sizes για κάθε σωματότυπο.  Παράλληλα, η Tommy Hilfiger, συνεχίζοντας τη φιλόδοξη αποστολή της με στόχο τη βιωσιμότητα, χρησιμοποιεί καινοτομίες υψηλής τεχνολογίας που επιτρέπουν την κατασκευή ρούχων με βιώσιμο τρόπο. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα 100% recycled denim που δημιουργήθηκαν με τη βοήθεια μίας τεχνικής η οποία αναμειγνύει ανακυκλώσιμα σεντόνια και κομμάτια από βαμβάκι. Ομοίως, η χρήση του νερού έχει μειωθεί σημαντικά, επιτρέποντας την εξοικονόμηση έως και 50 λίτρων νερού ανά ρούχο σε σχέση με παρόμοια πλυσίματα για denim κομμάτια.

 

Η ανοιξιάτικη καμπάνια 2021 TOMMY JEANS πρωτοπορεί ακόμα και στον τρόπο που έχει αποτυπωθεί στο φακό, όντας self-shot και self-styled από ένα δημιουργικό cast ανθρώπων ανεξαρτήτως εθνικότητας, φυλετικής ταυτότητας και sizing. Τα προσωπικά τους ταξίδια, η άποψη και οι δράσεις τους ταιριάζουν απόλυτα στη φιλοσοφία του brand.

Tags: Music Takes Us Further, Spring 2021, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Εντυπωσιακές δημιουργίες Celia Kritharioti και στα φετινά Oscars!

Georg Jensen – Παράδοση επάθλου στη νικήτρια του GNTM 5!

NGFL 10 x Andydote / ΜΑΙΟΣ 2023 – Ζάππειο Μέγαρο!

Σίλια Κριθαριώτη: Η πιο καταξιωμένη Ελληνίδα σχεδιάστρια έδωσε συνέντευξη στη Βρετανική Telegraph!

OMEGA Aqua Terra Shades: Νέα καμπάνια με Zoë Kravitz, Zhou Dongyu και Eddie Redmayne!

Η νέα συλλογή Innovation Story της H&M εστιάζει σε διακοσμητικά στοιχεία βιώσιμης προέλευσης!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2023 - Deluxe. All Rights Reserved.
Το DELUXE Magazine χρησιμοποιεί cookies για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεσαι τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα για την πολιτική απορρήτου μας