• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

BEAUTY & WELLNESS, GOODLIFE

Breast Cancer Campaign 2021!

DELUXE Magazine 18 Σεπτεμβρίου 2021

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, η κυρία Ελένη Μενεγάκη, η Ελληνίδα Πρέσβειρα  της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, συμμετέχει για 9η χρονιά στη σημαντική καμπάνια ευαισθητοποίησης του Ομίλου Estée Lauder Companies.

Η Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου Estée Lauder Companies, δημιουργήθηκε το 1992 από την Evelyn H. Lauder έχοντας ως σύμβολο την εμβληματική Ροζ Κορδέλα. Το σημαντικό αυτό παγκόσμιο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης έχει μία και μόνο αποστολή: να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς καρκίνο μαστού.

Η ελληνική πρωτοβουλία της Estée Lauder Hellas, από το 2005 που ξεκίνησε και έχει γίνει πλέον θεσμός, στόχο έχει την υποστήριξη της Παγκόσμιας Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού.

Το μοναδικό βραχιόλι που φιλοτεχνεί ο γνωστός σχεδιαστής Dukas, έχει καθιερωθεί  στην Ελλάδα αλλά και σε χώρες του εξωτερικού, ως σύμβολο του αγώνα κατά της νόσου, λαμβάνοντας κάθε χρόνο εξαιρετικής αποδοχής από το κοινό.

Το μήνυμα της φετινής καμπάνιας θα επικοινωνηθεί και φέτος από την Ελληνίδα  Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού κυρία Ελένη Μενεγάκη, συνεισφέροντας σημαντικά στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και στη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.

Τα έσοδα από την πώληση του νέου βραχιολιού, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο, τόσο σε φυσικά όσο και ηλεκτρονικά καταστήματα καλλυντικών, θα διατεθούν και φέτος για την οικονομική ενίσχυση του σπουδαίου ανθρωπιστικού έργου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας (ΕΑΕ).

Η Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού αναγνωρίζεται ως το μεγαλύτερο πρόγραμμα κοινωνικού αντικτύπου του ομίλου Estée Lauder Companies και υποστηρίζει πάνω από 60 οργανισμούς διεθνώς, έχοντας συγκεντρώσει περισσότερα από $99 εκατομμύρια παγκοσμίως, για να υποστηρίξει την ιατρική έρευνα σε όλο τον κόσμο, εκπαιδευτικά προγράμματα και ιατρικές υπηρεσίες.

Η Estée Lauder Hellas, είναι ιδιαίτερα περήφανη για τη συμβολή της στον αγώνα κατά του καρκίνου, καθώς μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 3000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο, σε όλη την Ελλάδα.

Τη φετινή φωτογράφηση της καμπάνιας ανέλαβε ο βραβευμένος φωτογράφος Κοσμάς Κουμιανός.

Tags: #TimeToEndBreastCancer, deluxe, Estée Lauder Greece, Ελένη Μενεγάκη

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

18 πράγματα που αρέσει στις γυναίκες να κάνουν όταν είναι μόνες τους

Nέο Cherry Smoke από τον Tom Ford!

Η MAC cosmetics παρουσιάζει το νέο M∙A∙C Locked Kiss Ink 24HR lipcolour

Χαρά VS Ευτυχία: Πού διαφέρουν;

Merveillance Lift από την Nuxe – Για δέρμα δυνατό όσο εσύ!

H Shiseido αποκαλύπτει το ΝΕΟ ULTIMUNE EYE Power Infusing Eye Concentrate, για πιο υγιή, πιο νεανικά μάτια!

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2023 - Deluxe. All Rights Reserved.
Το DELUXE Magazine χρησιμοποιεί cookies για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεσαι τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα για την πολιτική απορρήτου μας