• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

GOODLIFE, TASTE & STYLE

Heineken Champions Voyage

DELUXE Magazine 10 Απριλίου 2017

Η Heineken® και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στρέφουν στην Ελλάδα τα φώτα του παγκόσμιου ενδιαφέροντος γύρω από τον τελικό του UEFA Champions League, και πιο συγκεκριμένα στη Μύκονο, με την πρωτοβουλία του Heineken Champions Voyage, μιας μεγάλης παγκόσμιας διοργάνωσης που θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας.

Από φέτος, και για τα επόμενα τρία χρόνια, η Heineken, στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA, θα προσκαλεί εκλεκτούς καλεσμένους από όλο τον κόσμο να απολαύσουν τον μεγάλο τελικό εν πλω, στις ελληνικές θάλασσες, και να γνωρίσουν από κοντά τις μοναδικές ομορφιές της Μυκόνου. Η πρωτοβουλία αυτή, που αποτελεί άλλη μια ψήφο εμπιστοσύνης της HEINEKEN στην Ελλάδα, θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό, ενισχύοντας την προβολή της στο εξωτερικό και δημιουργώντας έτσι οφέλη για την ελληνική οικονομία, σε τοπικό αλλά και εθνικό επίπεδο.

Πιο συγκεκριμένα, το Heineken Champions Voyage θα φιλοξενήσει 500 τυχερούς από όλο τον κόσμο, καλώντας τους να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία. Σε ένα κρουαζιερόπλοιο, που θα σαλπάρει για τη Μύκονο, καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αλλά και διεθνείς προσωπικότητες από το χώρο του ποδοσφαίρου θα δουν εν πλω τον τελικό του UEFA Champions League και θα περάσουν μαγευτικές στιγμές στο νησί των ανέμων, τη Μύκονο. Το Heineken Champions Voyage θα συνοδευτεί και από μία ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας σε περισσότερες από 50 χώρες, με πρωταγωνιστές την Ελλάδα και τη Μύκονο.

Αντίστοιχα, οι προσκεκλημένοι, δημοσιογράφοι και καταναλωτές, θα δημιουργήσουν φωτογραφικό περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τις 100 εκατομμύρια αναφορές (impressions), τόσο για την ενέργεια όσο και για τη χώρα μας.

Η φιλοξενία ενός τέτοιου γεγονότος, διεθνούς βεληνεκούς από τη Heineken® και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα μας για περισσότερα από 50 χρόνια, είναι μία ακόμη απόδειξη της αδιάκοπης και έμπρακτης προσπάθειάς της εταιρείας να παράγει αξία για τον τόπο μας. Αντίστοιχες πρωτοβουλίες των τελευταίων ετών αποτελούν η δυναμική υποστήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας μέσα από την ενεργό συμμετοχή της Heineken στο Orange Grove, αλλά και η επένδυση στην υπεύθυνη κατανάλωση, με τις πρόσφατες σημαντικές καμπάνιες επικοινωνίας της εταιρείας. Επιπρόσθετα, η επιλογή της Ελλάδας, για την πραγματοποίηση μιας εκδήλωσης όπως είναι το Heineken Champions Voyage επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της μητρικής εταιρείας HEINEKEN στην ελληνική αγορά και τη μακροπρόθεσμη στρατηγική επένδυση του Ομίλου στην Ελλάδα.

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Φιλανθρωπικό Gala – Δείπνο από την Lifeline Hellas στο Manko Athens

“Il Giardino Segreto” στο ATRIUM του Alexander’s Lounge!

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι!

Τα Amigos ξεκίνησαν τον εορτασμό των 30 χρόνων με μια αξέχαστη fiesta στη Γλυφάδα!

Γιορτάστε το Πάσχα με την οικογένεια και τους αγαπημένους σας στο NJV Athens Plaza!

Πώς να γίνετε άνθρωπος εμπιστοσύνης

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2025 - Deluxe. All Rights Reserved.