• WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • INTERVIEW
  • GOODLIFE
  • DESIGN
  • DELUXE ARCHIVE
  • Contact
Deluxe
  • WHAT’S DELUXE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • PERISCOPE
  • VIPARADE
  • DECO
  • TRAVELLING
  • TASTE & STYLE
  • More…
    • INTERVIEW
    • GOODLIFE
    • DESIGN
    • DELUXE ARCHIVE

PERISCOPE

Νέα θεματική καμπάνια από τη Henkel «Η Ελλάδα βάζει τα καλά της»!

AvatarDELUXE Magazine 16 Απριλίου 2021

Ο τομέας Απορρυπαντικών και Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas προάγει περήφανα την ελληνικότητα και συμμετέχει στους εορτασμούς για τα 200 χρόνια ελευθερίας της Ελλάδας μέσα από τη νέα, «επαναστατική» instore θεματική καμπάνια «Η Ελλάδα βάζει τα καλά της» σε όλα τα σουπερμάρκετ!

Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του Προγράμματος Αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ», συμβάλλει στην ανάδειξη και διατήρηση της συλλογικής μνήμης και περηφάνιας, υποστηρίζοντας το έργο του Λυκείου των Ελληνίδων, για την προστασία και τη συντήρηση των τοπικών παραδοσιακών ενδυμασιών απ’ όλη την Ελλάδα. Οι ενδυματολογικές συλλογές του ΛτΕ αποτελούν μέρος της ψηφιακής και φυσικής έκθεσης του Μουσείου Ιστορίας της Ελληνικής Ενδυμασίας του Λυκείου των Ελληνίδων με τίτλο «ΜΥΡΙΑ ΟΣΑ [γ]ραμμένα, ἕν πανίον. 1821-2021.», με αποκλειστικό χορηγό τον τομέα Απορρυπαντικών και Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas.

Η Ράνια Φιλιππακοπούλου, Marketing & Trade Marketing Director της Henkel Laundry & Home Care για την Ελλάδα και την Κύπρο, δήλωσε σχετικά «Φέτος, περισσότερο από ποτέ, είμαστε υπερήφανοι για την χώρα μας. Είναι καθήκον μας, ως μέρος της κοινωνίας στην οποία λειτουργούμε, να προάγουμε την ελληνικότητα και την ιστορία μας. Γι’ αυτό, στο πλαίσιο του Προγράμματος Αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ», ο τομέας Laundry & Home Care της Henkel Hellas επέλεξε να στηρίξει το σημαντικό έργο του Λυκείου των Ελληνίδων, για τη διατήρηση και ανάδειξη του εθνικού πολιτιστικού μας πλούτου».

Η έκθεση του ΛτΕ θα είναι ανοιχτή στο κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και παρουσιάζει μέσα από 12 θεματικές ενότητες την ιστορία του ενδύματος, τους μετασχηματισμούς και τις διαφορετικές χρήσεις του, καθώς και πώς επηρέασε τη μόδα από την εποχή της Επανάστασης έως σήμερα. Οι θεματικές εκτυλίσσονται μέσα από μια σειρά έργων Βίντεο Τέχνης σύγχρονων εικαστικών, τα οποία θα είναι διαθέσιμα διαδικτυακά στον σύνδεσμο 1821.lykeionellinidon.com, ενώ επιλεγμένα έργα θα προβληθούν στους χώρους του Μουσείου Ιστορίας της Ελληνικής Ενδυμασίας και του Κεντρικού κτιρίου του Λυκείου των Ελληνίδων.

Tags: Henkel Hellas, Η Ελλάδα βάζει τα καλά της

Σχολιάστε εδώ Ακύρωση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτή η φόρμα συλλέγει το όνομά σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενό σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα σχόλια που διατίθενται στον ιστότοπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.

Σχετικές αναρτήσεις

Έκθεση Costas Picadas:“Finding the ties between science and nature”!

Φιλανθρωπικό Δείπνο «ΜΗΤΕΡΑ, ΓΥΝΑΙΚΑ, ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ» από την Lifeline Hellas !

Ένα βιβλίο για τα μικρά βήματα που μας οδηγούν σε έναν καλύτερο κόσμο από την ΙΚΕΑ!

OPEN STUDIO ART DAYS: “DREAMS FOR YOUR WELLBEING” στο studio της Λίλας Κουφοπούλου!

Λαμπερά εγκαίνια για το πρώτο κατάστημα του οίκου Molton Brown στην Ελλάδα!

Πολυξένη – Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο της Πένυς Παπαδάκη

#Insta...moments

Deluxe
Πολυτέλεια δεν είναι το αντίθετο της ανέχειας, είναι το αντίθετο της χυδαιότητας
- Coco Chanel -
  • Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Contact
© 2022 - Deluxe. All Rights Reserved.
Το DELUXE Magazine χρησιμοποιεί cookies για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεσαι τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα για την πολιτική απορρήτου μας